smort1 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Steps ahead! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Liker dette bildet også, nesten som jeg skulle tatt det selv Det var noe med dette stedet som gjorde at jeg også stoppet opp her i dag formiddag. mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Liker dette bildet også, nesten som jeg skulle tatt det selv Det var noe med dette stedet som gjorde at jeg også stoppet opp her i dag formiddag. mvh Fredrik Takker, Fredrik! Regner med at jeg finner igjen stedet ved neste tur til Kr.sund. De trappene er vel verdt noen bilder.. Blir vel en tur på Nordic Light til våren, og muligens Nasjonal Fotovandring igjen, til høsten... , trur eg.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Liker dette bildet også, nesten som jeg skulle tatt det selv Det var noe med dette stedet som gjorde at jeg også stoppet opp her i dag formiddag. mvh Fredrik Det var da merkelig at dere begge to hadde nesten identisk bilde i dag! Hva kan det ha seg? Stilig trapp og farger ja...men likevel? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Liker dette bildet også, nesten som jeg skulle tatt det selv Det var noe med dette stedet som gjorde at jeg også stoppet opp her i dag formiddag. mvh Fredrik Det var da merkelig at dere begge to hadde nesten identisk bilde i dag! Hva kan det ha seg? Stilig trapp og farger ja...men likevel? Takker, Helene! Fylket vårt er vidt og bredt, men nabobyene er aldri langt unna, og "byen oss" er nærmest flere av oss.., vettu... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Var innom Kr.sund i et annet ærend idag, hadde ikke vært der på år og dag. Fikk bare en times tid til å rusle rundt kaiområdet. Flust med motiv rundt omkring her, facinerende bymiljø, så her må jeg nok prøve å komme tilbake. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Var innom Kr.sund i et annet ærend idag, hadde ikke vært der på år og dag. Fikk bare en times tid til å rusle rundt kaiområdet. Flust med motiv rundt omkring her, facinerende bymiljø, så her må jeg nok prøve å komme tilbake. Ja, Kr.sund er en fargerik by. Interessant å vandre gatelangs... Anbefales, for de som ikke har vært der.. Den årlige fotofestivalen Nordic Light med utstillinger o.a. er en fin anledning til å bli kjent med byen... Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Forstår godt hvorfor dere begge tok bilde av disse trappene. Men jeg synes ikke at husveggen og bossdunkene på høyre side er spesilt fotogene. Kunne det vært bedre med et vertikalt utsnitt som gikk tettere inn på trappene uten å ha med veggene på siden? Tror kanskje det hadde passet med kvadratisk format også. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Forstår godt hvorfor dere begge tok bilde av disse trappene. Men jeg synes ikke at husveggen og bossdunkene på høyre side er spesilt fotogene. Kunne det vært bedre med et vertikalt utsnitt som gikk tettere inn på trappene uten å ha med veggene på siden? Tror kanskje det hadde passet med kvadratisk format også. Takker, Mikael! Enig med du! Jobber med noen andre utsnitt, så vi får se. PS! Uansett, jeg skal tilbake, og da blir det mer enn ett bilde.... Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Kjempeflott bybilde. Fint at ikke alt behøver være i sorthvitt med et drag av melankoli. Dette bildet viser en annen side av våre byer: vedlikeholdt og tatt vare på! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Kjempeflott bybilde. Fint at ikke alt behøver være i sorthvitt med et drag av melankoli. Dette bildet viser en annen side av våre byer: vedlikeholdt og tatt vare på! Takker, Roar! ja, det er jo straks mer tiltalende når det er fargefint og ikke minst ryddig... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Stramheten gjør bildet spennende og tomheten, ingen mennesker bare ting som mennesker bruker! Bra! Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Stramheten gjør bildet spennende og tomheten, ingen mennesker bare ting som mennesker bruker! Bra! Hilsen Tove Takker, Tove! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hm, det er ihvertfall en bemerkelsesverdig trapp. Ikke typisk norsk. Har ihvertfall ikke sett noe lignende, og jeg prøver jo å være litt observant Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Hm, det er ihvertfall en bemerkelsesverdig trapp. Ikke typisk norsk. Har ihvertfall ikke sett noe lignende, og jeg prøver jo å være litt observant Ja, det gjelder å ha øynene med seg... Kr.sund består dessuten av mange "land", så det er sikkert større sjanse for å finne slikt her, enn ellers i Norge.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg