caluna Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg leste det Amobil skrev om P5, og det virker jo som en lovende mobil. Men har søkt litt på nettet, og har ikke funnet noe mer utfyllende informasjon om denne. Har noen en link til et nettsted med ytterligere info? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Her er litt sakset fra mobil.se. LG P5 LG säger att detta blir deras sista gsm-telefon. Därefter går de över till 3G-telefoner. Hopvikbar telefon med dubbla färgskärmar. Skärmen på insidan har hela 262000 färger medan den på telefonens utsida har 65000 färger. Kommer i januari 2004. Ellers er det utrolig lite å finne om denne telefonen. Hvis det stemmer at det kommer i Januar så må den komme som en overaskelse på hele verden lol. Alle de "vanlige" sidene skriver ingenting om denne telefonen, har til og med prøvd flere asiatiske for i det minste se ettter bilder men ingenting Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kilden vår er LGs egne hjemmesider, så lanseringsdato og spesifikasjoner burde nok ihvertfall være korrekt... http://www.lgenordic.com/bakgrundsinfo/Bak...smaterialNO.doc Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tviler ikke på at den kommer,var ikke sånn ment :-) men det slår meg hvor lite interesse det er for denne telefonen. Litt rart for den ser jo ganske heftig ut. og januar er jo ikke langt unna. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Leter og leter... Ikke et ord annet en at den kommer ut i januar, og har en 256 k hovedskjerm... Hva med oppløsningen? Sørger fortsatt etter Sharp Gx20 - tapet, trenger en lekker skjerm : Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hva med en e700 i mellomtiden, stilig liten sak... (men ikke på nær med z1010) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 For å være helt ærlig, syntes jeg skjermen til T610/T630 E700 osv er litt liten... De tar i tillegg ganske små bilder (som jeg husker hvertfall) Jeg har nå levd med en 7250 ganske lenge, og er drittlei av den håpløse lille skjermen, så jeg ble jo helt vill når jeg hørte om GX20, men den kom aldri til Norge... Derfor lurer jeg på hva oppløsningen til P5 er... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 verden er rundt... jorden er imitten og jeg er en ape (skrev noe idiotisk her) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 problemet er nok at Sharp ikke importeres til norge... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 For å være helt ærlig, syntes jeg skjermen til T610/T630 E700 osv er litt liten... De tar i tillegg ganske små bilder (som jeg husker hvertfall) Jeg har nå levd med en 7250 ganske lenge, og er drittlei av den håpløse lille skjermen, så jeg ble jo helt vill når jeg hørte om GX20, men den kom aldri til Norge... Derfor lurer jeg på hva oppløsningen til P5 er... oppløsningen til e700 er faktisk DOBBEL så stor som til t610/t630 og z600 ... det vil si at den har: - Intergrated digital camera VGA (640x480 pixels) Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Kameraet til E700 har faktisk tre ganger så høy oppløsning. 352*288 piksler = 0,1 Mpiksler 640*480 piksler = 0,3 Mpiksler Lenke til kommentar
viking_s Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 problemet er nok at Sharp ikke importeres til norge... Hva da? Aldri kjøper mobiler i Norge. For liten utvalg - hør pris. Prøv i Danmark. De har mye mer modeller eller i Tyskland. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe viste jeg hadde lest om denne telefonen et sted men husket ikke helt hvor, men etter 30 min hard leting fant jeg den igjen..... Her!! haha Typisk Men siden dere er så opptatt av oppløsning, hvordan høres det ut med en casio med oppløsning på 1600*1200? Pen å se på er den også. Bare så synd at det er en CDMA telefon :grine: http://amobil.no/art.php?artikkelid=2724 Lenke til kommentar
eblth Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 He he he... Mente egentlig oppløsningen på skjermen, men det kan kansje misforståes i den setningen... Noen som vet? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (endret) Sorry klarte ikke fjerne innlegget :-) Hvordan fjerner man et innlegg som man allerede har postet noen som vet Endret 6. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 går ikke nå lengre, de har endret det... prøv å ta det opp på forumet for forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå