arimelan Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvordan greier jeg å skyte tanksen som kommer i levelen der du må beskytte oasen,jeg har skutt med alle bazokaene men det hjelper ikke kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 treff der motoren er Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 er den bak eller mitt på? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 hvordan greier jeg å skyte tanksen som kommer i levelen der du må beskytte oasen,jeg har skutt med alle bazokaene men det hjelper ikke kan noen hjelpe meg? bare å treffe tanksen det... Spiller ingen rolle hvor du treffer den. Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 merkelig dette her,i går skøt jeg sikkert 30 ganger på tanksen uten at det skjede noe,i dag trengte jeg et skud med bazokaen,kansje det var en bug Lenke til kommentar
arimelan Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 jeg er kommet til slottet der jeg skal levere noen papirer til en tysker,men jeg blir skutt med en gang jeg begynner å gå,hvor skal jeg gå og hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg er kommet til slottet der jeg skal levere noen papirer til en tysker,men jeg blir skutt med en gang jeg begynner å gå,hvor skal jeg gå og hva må jeg gjøre? har du på deg backpack / våpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå