draboda Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har kjøpt en logitec mx 700 mus på komplett for snart 2 uker siden. Første gang jeg brukte den begynte den å små lagge i q3¨, dette gikk bort hvor lengre jeg brukte den. så jeg tenkte det var noe med batteriet måtte "kjøres inn" eller noe sånt noe. Men når jeg ladet den opp på nytt startet den opp på samme måte, men ikke så ille, det gikk bort etter hvert igjen. Er det noen andre med mx 700 som har opplevd noe lignende? I tilfelle går det bort etter hvert som batteriet har ladet seg ett par ganger? Lenke til kommentar
qohf Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du kunne prøve å kjøpe nye batterier... Er det samme problemet hvis du bruker vanlige batterier? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Bruker samme musa selv, ingen problemer.. Skal vistnok være en av de bedre trådløse musene på markedet også. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ingen problemer med min MX700 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ikke noen problemer med min heller. Men min begynte og lagge litt for en stund siden... Det hjalp med og blåse på litt på laseren,rense "knoppene" under...og kjøpe nå musematte... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan selvfølgelig ha noe med underlaget ditt å gjøre. Ellers ville jeg ha lastet ned de nyeste driverne fra Logitech. Det kan også være andre programmer som går i bakgrunnen på maskinen din, som forårsaker disse problemene. Prøv også gjerne med andre spill, og sørg for at senderen er plassert minst 20cm fra annet elektronisk utstyr. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har også Mx 700, og jeg har ikke opplevd noen problemer med den til nå. Har hatt den i godt over et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå