Fredrik N. Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 på handletur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Ok bilde dette. Fortellende med mannen gående over plassen, og med fin bakgrunn med vinkel trappen. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Bra observert og fanget! Interessant sted på flere måter, dette! F.eks. så er det et eller annet med både farger, trapper o.a. som tiltrekker oppmerksomheten. Og ikke minst ryddigheten! PS! Minte meg på at jeg har et bilde i arkviet fra samme sted, og da måtte jeg jo bare legge det ut... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Ha,ha det var litt av et sammentreff! Det var jo farger og mønster og trapper jeg kikka etter jeg også. Venta lenge før mannspersonen dukka opp for å live opp litt, tenkte jeg. Takk for at du kommenterte + Ragnar! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Stilig. Den gamle mannen på vei hjem. Fint spill med farger, masse store flater med klare tydelige farger. Trappa i bakgrunnen er jo skikkelig kul. Ser for meg at det kan være et sted å dra tilbake til flere ganger å fotografere, gjerne under litt mer spennende lys.. Henning Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Og der har vi det andre eksemplaret (eller første var det vel) av disse trappene. Som kommentert til det andre, så er det fint å se bymiljø som gjengir annet enn "Ingvar Ambjørnsen"-følelsen fra Oslo. Bakgrunnen kombinert med denne mannen forteller meg noe om trygt og godt bomiljø. Tøff trappestruktur! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Takk for kommentarer rfo909 og hsp også! Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg