JDMguy Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hei Hadde i dag min glattkjøringstime, har alltid ville prøve å sladde med bil. Har alltid syntes sladding/drifting ser jævlig morro ut, så har spillt endel drifting spill med ratt. Men i dag var jeg så heldig å få prøve det real life bak rattet, og tror aldri jeg har hatt det så moro! Kjørelærern slo av DSC og all den driten der i noen runder så fikk sladde litt rundt den glatte svingen. Sykt artig, greide å holde ladden rundt hele! Var forresten heldig med bilen og var den eneste av de 8 bilene der med bakhjulstrekk. (BMW F31) Men til poenget, nå sitter jeg hjemme og lurer på om det er noen åpene dager på glattkjøringsbaner, eller om det går ant å leie for en lav pris. Selvfølgelig etter jeg får førerkortet. Prøvde å søke litt rundt men fant ikke så mye om banen. Vet også at det går ant å finne en tom parkeringsplass, men er ikke så fan av det. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Japp, det skal være mulig å leie glattkjøringsbanen. Bare ta kontakt med eieren av glattkjøringsbanen for pris. Om de har åpne dager der så er det nok mer fokus på trygghet, forståelse og opplæring enn moro. Ellers i dette kalde halvåret vi er inne i nå er det mange bilklubber og egne foretak rundt omkring som arrangerer isbanekjøring så om du har tilgang på en bil som trekker bak eller på alle fire og en av dine foreldre, mest trolig din far, som vil være med og øvelseskjøre så kan det og være utrolig gøy å gjøre da en isbane gjerne er lagt opp med flere svinger og utfordringer enn hva en glattkjøringsbane gir deg for sladdingen sin del. Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Takk for svar! Ja hadde nesten regna med at det hadde været mer fokusert på trygghet og sånnt ja. Har desverre ingen isbaner i nærheten, som jeg vet om Skal prøve å søke rundt for å se hvor den nærmeste ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå