Alexlinga Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Noen som kan hjelpe meg å finne et komplett eksos anlegg til Volvo 740 ? 1987 modell. Litt usikker på hvilke deler jeg trenger fra biltema.. eventuelt sette et sammen til meg på Biltema.no ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 http://www.fixabildelar.se/ Billig og levert på døra her på berget. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Takk takk, må ha eksos anlegg, fikk 2er feil på eksosanlegg på eu Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Var samme problem her, bestilte fra dette selskapet og hele pakka var på døra etter 3 dager(Vestlandet) Kom under halv pris iht. prisene her i Norge, inkl. alt(frakt-mva-osv.) (dog en annen bilmerke) Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Såpass, da var det jo igrunn ganske billig, jeg får se om jeg får bestilt der ifra da. Har igrunn ikke kjøpt bilen enda, men er 110% sikker på at jeg henter den i neste uke.. Det er kun meg han har tatt kontakt med, enten så selger han den til meg eller så avskilter han den og pusser den opp Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Gratulerer med tøff og pålitelig bil på forskudd :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå