AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hallo, Jeg har tidligere prøvd noopept og et annet medikament som var blanding av en medisin og mange urter og hadde store forhåpninger til dette, men opplevde aldri noe særlig. Denne ganger derimot, bestilte jeg rosenrot ved tilbud på nettet. Bestilte kun fordi det var billig, men hadde ingen forhåpninger, og visste kun at det hjelper med hukommelse. Første dagen jeg tok den merker jeg ingenting. Andre dagen merket jeg spontant at stemningen var annerledes, vanligvis har jeg masse tanker og bekymringer I hode(nermest depressivt), og nå følte jeg en 'nøytral' sinns stemning. Jeg tenker ikke lenger liksom. Det var definitivt noe som hadde endret seg. Jeg leste på nettet og fant ut at det hadde anti depressiv virkning, og dette var aldri noe jeg forventet fra urten, likevel merket jeg det. Utrolig. Nå merker jeg en endring hver gang jeg tar tabletten, overskrider en gang for mye noen ganger, men kan ikke dy meg. Det kan ikke være placebo utifra årsakene over. Har dere prøvd den? /noe lignende? Det er jo tross alt en norsk urt. Anonymous poster hash: 712cc...184 Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Fortell meg utifra dine årsaker hvordan det ikke kan være placebo. Har ikke prøvd det, men rosenrot er visstnok bra for potensen også. Kåt og sur går vel ikke an. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Brukte rosenrot før. Brukte det i ganske lang periode, men valgte å slutte da jeg ikke merket noe forskjell. Det eneste av tilskudd jeg tar er omega 3, kalsium og magnesium. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvilken type rosenrot er det snakk om? Er billig like bra som dyrt? Jeg hadde som sagt ikke noe effekt, men kjøpte i vanlig daglivarebutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå