Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Rosenrot, aldri opplevd noen bedre effekt!

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg har tidligere prøvd noopept og et annet medikament som var blanding av en medisin og mange urter og hadde store forhåpninger til dette, men opplevde aldri noe særlig. Denne ganger derimot, bestilte jeg rosenrot ved tilbud på nettet. Bestilte kun fordi det var billig, men hadde ingen forhåpninger, og visste kun at det hjelper med hukommelse.

Første dagen jeg tok den merker jeg ingenting. Andre dagen merket jeg spontant at stemningen var annerledes, vanligvis har jeg masse tanker og bekymringer I hode(nermest depressivt), og nå følte jeg en 'nøytral' sinns stemning. Jeg tenker ikke lenger liksom. Det var definitivt noe som hadde endret seg. Jeg leste på nettet og fant ut at det hadde anti depressiv virkning, og dette var aldri noe jeg forventet fra urten, likevel merket jeg det. Utrolig. Nå merker jeg en endring hver gang jeg tar tabletten, overskrider en gang for mye noen ganger, men kan ikke dy meg.

Det kan ikke være placebo utifra årsakene over. Har dere prøvd den? /noe lignende?

Det er jo tross alt en norsk urt.

Anonymous poster hash: 712cc...184

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...