Øystein.F. Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hausten startar med eit taktisk smell.Metal Gear Solid V: The Phantom Pain har fått dato Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Gleder meg til 15. september! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Magefølelsen er meget god her. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Great, da har jeg en dato å forholde meg til der jeg vet at senest innen da så MÅ jeg ha skaffet meg en PS4. Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 er myyye bra som kommer etter sommeren... Halo 5, MGS, Quantom break, Fifa 16, Forza 6, Tomb Raider, Star wars BF3.. sikkert enda fler bra titler. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Snaaaaaake, Snaaaaaaaaaaaaake. 15 September, yaaaaaaaaaaaaay ! Bare bra det er så mange andre nye spill som kommer før det som man kan drive tiden med. GTA5 til PC, Mortal Kombat X, Batman Arkham Knight. Blir ett kanonbra spillår dette. ELSKER virkelig open world spill så å få både, Batman: Arkham Knight, MGSV og Just Cause 3 samme år er "nesten" mer enn man har godt av Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Er det 7 år siden MGS 4 nå? Føler meg gammel. Gleder meg ekstremt til Phantom Pain og at vi får ett ordentlig MGS spill. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Har aldri vært skeptisk til ett Metal Gear spill før. Lenke til kommentar
Soppkoker Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 "Plattform: Xbox One " Måtte google litt, fikk hakeslepp først Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 SNAAAAAAKE! Ah, love it! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå