Gå til innhold

Kjøp av nytt kabinett med dør.

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg et nytt kabinett nå.Jeg har et

Addtronics 7896 nå.Dette kabinettet er jeg veldig fornøyd med.Men jeg har en liten sønn på snart 2år som elsker og trykke på alt han ser og da spesielt cdromen :smile:så jeg må kjøpe meg et nytt kabinett med dør.Jeg blir vell sikkert og kjøpe Chieftec.Hadde bare lyst og høre om det er noen andre kabinetter som er bra eller bedre til den prisen med dør?

Takker for tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da skal du nok lete lenge! Tror jaggumeg ikke du finner like bra, saa billige kabinetter med d0r. Chieftec er ikke dumme kabinetter heller, jeg lover. Selv sitter jeg med nyinnkj0pt DA01SLD, saa det kanskje ikke saa rart jeg syns det er bra :razz: Eneste minuset med mitt kabinett er at det koster mer enn de billigste dritt kabinttene, men man faar det man betaler for. En annen ting er at jeg syns det er (les var) noe lett aa faa riper i lakken :sad: Har allerede faat en ripe, og jeg kj0pte kabinettet for en uke siden.

Lenke til kommentar

Quote:

mFaFa skrev (2002-02-22 03:52):

En annen ting er at jeg syns det er (les var) noe lett aa faa riper i lakken :sad: Har allerede faat en ripe, og jeg kj0pte kabinettet for en uke siden.

har du ikke æøå mFaFa?? :grin:

Neida...men det du kan gjøre er jo å kjøpe slike små lakkboxer som man bruker på billakk. Vet at mine gammlinger har en slik til sin VW jetta. Så kan du bare lakkere over de plassene du får riper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...