ATWindsor Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Personlig mener jeg det går mer på vilje enn noe annet min stuepc har langt høyere waf en både konsollen og andre alternativer. AtW Endret 5. mars 2015 av ATWindsor Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Enig. PC har hatt gode muligheter i mange år til å oppnå waf og det dukker stadig opp ferdig-bygg som vil gli rett inn. Alikevel virker det for at stue-PC ikkje er heilt akseptert som PC. Eit unødvendig produkt eller noko(synsing). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Enig. PC har hatt gode muligheter i mange år til å oppnå waf og det dukker stadig opp ferdig-bygg som vil gli rett inn. Alikevel virker det for at stue-PC ikkje er heilt akseptert som PC. Eit unødvendig produkt eller noko(synsing). Jeg tror det er mangel på kunnskap om hva som finnes. La meg ta et eksempel fra min stue PC -Diskret kabinett, ekstremt lite lyd, ikke hørbart fra sofa, ingen plater, plassert inne i TV-møblet fordi man aldri trenger å se boksen eller intagere med den. X360; Svært bråkete hvit sak som ikke passer inn, upraktisk å sette bort pga optisk drev. Ikke særlig høy "waf" i det hele tatt, og det er før man begynner på interfacet engang, som er et lite forandrebart rotete helvete, med blanding av norsk og enkelk. AtW Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hjemme hos oss havnet PS4 på gjesterommet. Det sier vel egentlig sitt. Jeg driver å setter opp en Raspberry Pi 2 for å ha i stua, men har fortløpende vurdering på om ikke en liten pc ville vært like greit. HDMI fra bærbar til forsterker ved behov er liksom ikke like sexy synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå