-kga- Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Syntes skriftspråket her i landet skulle retta seg etter slik jeg skriver. Et problem da hadde vel vert at et or kunne skrives på mange metoder (om dere skjønte den da ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ka er bergensk? Bokmål eller nynorsk? Mener og tror det er bokmål. Alt annet suger. *grin* Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 å jeg hater nynorsk! det forbanna språket ga meg dårlig snittkarakter på u.skolen skulle ønske at ivar (rassen) aasen ikke eksisterte Lenke til kommentar
neon king Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 har en 2er i hemmaspråket vi skulle ha fått bestemt sjøl om vi ville lært nynorsk på skolen så hadde det ikke blitt så mye hating av nynorsk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hater nynorsk. Jeg skjønner det jo så hva er vitsen med og lære regler og alt annet kødd. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 * HalTan kewser med nynorsk... (men seriøst, når skal dagens ungdom bare lære å GODTA at nynorsk er et fag, og sånn er det? Jeg liker det ikke, men jeg godtar det like fullt...) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 JA vel... Jeg godtar det ikke.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hater hater nynorsk. Møkkadrit. Kan godt lese nynorsk litteratur. Det er helt greit, men skrive det, nei det er no herk. Bøy verb slik og slik, herregud jeg hater det språket. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg hater at nynorsk er obligatorisk fag, men er ihvertfall glad at vi slipper å lære samisk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 * HalTan kewser med nynorsk... (men seriøst, når skal dagens ungdom bare lære å GODTA at nynorsk er et fag, og sånn er det? Jeg liker det ikke, men jeg godtar det like fullt...) Siden det kommer nye 9ende klassinger hvert år HÅPEr jeg de aldri godtar det! NYNORSK KAN BRENNE! :flamme@nynorsk: Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 * HalTan kewser med nynorsk... (men seriøst, når skal dagens ungdom bare lære å GODTA at nynorsk er et fag, og sånn er det? Jeg liker det ikke, men jeg godtar det like fullt...) hvorfor i svarte ****** skal vi godta det? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Har ikke veldig mye imot nynorsk, men jeg liker det ikke. Mye bedre å hatt bare ett skriftspråk Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 No har det seg no slik at eg er av den oppfatnignen at nynorsk er eit fagert skriftspråk, og hadde overhodet ingen interesse av å lære femimål eller bokmål som det også kalles Men skuleverket insisterte og eg slo meg til ro med det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 *sette seg ned å lese Bibelen 2* (en kvalitetsbok på nynorsk) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 why?det er jo bare slitsomt Nynorsk er dritlett, får enkelt en femmer og får plusspoeng for et språk som er simpelt lett. Hva er slitet? Geeee! Let me think! Dobbelt sett norskeksamen kanskje? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg hater Tysk mer en Nynorsk. Går allmen. Disse to fage gjør at jeg har STORE sjangser for å stryke :grine: *snufs* Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg hater Tysk mer en Nynorsk. Går allmen. Disse to fage gjør at jeg har STORE sjangser for å stryke :grine: *snufs* Mindestens deutsch ist für zukünftige Situationen, wie innen einen Job nützlich : Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 why?det er jo bare slitsomt Nynorsk er dritlett, får enkelt en femmer og får plusspoeng for et språk som er simpelt lett. Hva er slitet? Geeee! Let me think! Dobbelt sett norskeksamen kanskje? Ja. I fare for å gjenta meg selv, hva er stresset? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Ja. I fare for å gjenta meg selv, hva er stresset? Ingenting. Med mindre du henger deg opp i at det du gjør er meningsløst, unødvendig, dobbelt så mye arbeid etc. Hm. Hvorfor får kvinner mindre lønn enn menn, igjen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 why?det er jo bare slitsomt Nynorsk er dritlett, får enkelt en femmer og får plusspoeng for et språk som er simpelt lett. Hva er slitet? Geeee! Let me think! Dobbelt sett norskeksamen kanskje? Ja. I fare for å gjenta meg selv, hva er stresset? Hvilken del av ordet dobbelt var det du ikke forstod? :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå