avedon Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Uten tittel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Sterkt portrett. Godt å se at du tør å la det svarte være svart og dekke så stor del av flaten. Vi ser kun det vi trenger å se, og det gjør det sterkt. Tittelen din synes jeg blir litt for banal. I mine øyne er dette et portrett av en person, og jeg vil tro det er mer enn nød hun tenker på og har opplevd. Synes tittelen reduserer bildet/personen til en dimensjon. Men det er bare min personlige mening. Henning Lenke til kommentar
avedon Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Hei Henning Tusen takk for kommentaren din, kan være enig at det er litt banalt så jeg lar betrakteren tolke det ut ifra det dem ser selv. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hei Henning Tusen takk for kommentaren din, kan være enig at det er litt banalt så jeg lar betrakteren tolke det ut ifra det dem ser selv. Det med bildetitler er en fin lakmustest på hvor bra et bilde egentlig er. De beste bildene krever som regel ingen forklarende tekst eller følgebrev for å bli fortsått og verdsatt. Ofte synes jeg at det fungerer best uten tittel da seeren selv skal få lov til å tenke ut historien bak. At man ikke får vite den sanne historien gjør det bare mer spennende. Veldig bra bilde som i mine øyne ikke trenger en tittel for å kunne fortelle en sterk historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg