V. Haugen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Project Morpheus debuterer neste år.Sonys spill-briller har kommet i ny versjon Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvordan skal PS4 klare HD 120 hz? de fleste spill for den er 30 hz. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Spillene må først og fremst lages med VR i tankene. Det er ikke verre enn å jekke ned grafikknivået til et litt lavere nivå. Det er konkurransen om hele tiden ha den råeste grafikken for å få PR, som gjør at framerate-cappen ikke går opp. Og det hadde ikke nødvendigvis endret seg, selv om PS4 var 10 ganger kraftigere. De spill som kjører med 60 FPS cap, er også de spill hvor spillere har etterspurt det spesielt, og hvor litt av konkurransen er å lage det best mulig, men med 60 FPS. På VR, så trengs langt høyere framerate, og konkurransen vil da følgelig også fokusere/legge seg rundt f.eks 90-120 FPS, og så ha å god grafikk som mulig med det målet i horisonten. Jeg ser for meg at en PS4 med god margin kunne klart 120 FPS med grafikk tilsvarende det beste du fant på forrige generasjon konsoll, og samtidig 1080p. På f.eks PC så kan man i større grad kjøre "brute force", og heller presse seg igjennom med flere skjermkort og annet snacks. Endret 5. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg