AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Føles ut som om jeg er tilbake i 8. klasse sa jeg lagde slike tråder om mine fjortissproblemer, menmen. 4 kloke år senere og en del erfaring og mer selvtillit (ihvertfall etter litt hjemmebrent) føler jeg jeg mestrer jenter og har fått det til å få dem interesserti meg. Problemet er dette er alle jenter jeg på en eller annen måte kjente, enten det var en venn som gikk i klassen deres eller jeg har sett dem på en fest en gang. Helt edru og helt fremmed jente har jeg aldri hatt noe med, enten en av de to, men ikke begge. Nå har jeg i det siste lagt merke til ei som er et år eldre enn meg, og jeg føler at blikkene våres møtes hver gang vi går forbi hverandre, alltid et halvt sekund vi ser hverandre rett i øya, eller i trappene og så videre. Har prøvd å holde blikkontakt litt lengre for å vise det litt ekstra og vise litt mer selvtillitt, men det er det eneste jeg fpr til. Ikke smilt til hverandre eller noe slikt, bare blikk. Irriterende nok tolker jeg det meste negativt, så i mitt hode har jeg feiltolket hele og er det jeg som egentlig bare stirrer på henne og hun ser rart på meg. Eller..? Ser veldig grei ut, slank, kjekk, helt grei vennekrets og så videre, men selvtilliten er egentlig på bunn. Hvordan skal jeg gå fram her? Har jo null peiling på jenta siden jeg ikke kjenner henne. Hun virker ikke som en superpopulær type eller noe slikt, helt gjennomsnittlig jente. Noe tips til en icebreaker evt for å få nummer/bare vise at jeg er interessert og vise intensjonene mine? Anonymous poster hash: 154fc...22d Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hei du, jeg bare lurte på veien til.. du skjønner jeg skal dit og aner ikke hvor det er .. ååååå sååå er det i gang.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hei, jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg, har du lyst til å bli bedre kjent med meg? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Er ikke så svær skole så å spørre etter veien blir litt rart. Anonymous poster hash: 154fc...22d Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 "Hei babe, skal vi gå rundt hjørnet og bange ut av alt vi har, mens vi kysser"? 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Er klar over at det er slikt som faktisk funker, men selvtilliten er ikke helt der med en helt fremmed jente edru ihvertfall.. ingen som har litt mer "støttende" og "boostende" å si...? Hun virker uansett ikke som en sånn type, mer beskjeden og stille så usikker. Anonymous poster hash: 154fc...22d Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 "Hei babe, skal vi gå rundt hjørnet og bange ut av alt vi har, mens vi kysser"? potensielt den minst sexy setningen jeg har sett i hele mitt liv 9 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hva med "skal vi forplante oss?" Man blir ikke kjent med fremmede jenter. Man finner dem på facebook. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) "Hello" Problemet er ikke å finne den "korrekte" setningen å si, problemet er å si det på riktig måte. Du kan spørre om hun har sett The Lego Movie enda, det spiller ingen rolle, men så lenge du ser ut som James May i videoen over kommer du til å få pepperspray i ansiktet! Endret 4. mars 2015 av Shruggie Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hva med "skal vi forplante oss?" Man blir ikke kjent med fremmede jenter. Man finner dem på facebook. den var også langt oppe på besøksforbud-listen 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 "Lukter denne kluten kloroform?" Så kan du ordne slik at dere for muligheten til å snakke så lenge du vil. Neida, du bare vippern ut, spytter pån og sier "få se på fitta di, jeg veit du har!". NEIDA! Sånn helt seriøst, så går du bort til henne og sier du synes henne var så urolig pen at du hadde ikke annet valg enn å gå bort til henne og spørre henne om hva hun het og om du kunne få telefonnummeret hennes. 5 Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 "Hei babe, skal vi gå rundt hjørnet og bange ut av alt vi har, mens vi kysser"? potensielt den minst sexy setningen jeg har sett i hele mitt liv Sorry lol, Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 "Lukter denne kluten kloroform?" Så kan du ordne slik at dere for muligheten til å snakke så lenge du vil. Neida, du bare vippern ut, spytter pån og sier "få se på fitta di, jeg veit du har!". NEIDA! Sånn helt seriøst, så går du bort til henne og sier du synes henne var så urolig pen at du hadde ikke annet valg enn å gå bort til henne og spørre henne om hva hun het og om du kunne få telefonnummeret hennes. Lukter denne kluten kloroform? Årets Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2015 Blir nok å prøve meg, evt fortelle noen venner slik at de til å tvinge meg ved at de sier hvis du ikke gjør det nå gjør jeg det osvosv. Hva med hele blikkontaktgreiene da? Er velnikke det st jeg stirrer og hun stirrer tilbake? Får jo blikkontakt hver gang, også når jeg hår et stykke bak og hun går rundt hjørnet på vei ned trappa så kjapt blikk opp trappa osv Anonymous poster hash: 154fc...22d Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 "Hei babe, skal vi gå rundt hjørnet og bange ut av alt vi har, mens vi kysser"? potensielt den minst sexy setningen jeg har sett i hele mitt liv Nei kompis. Dette er det minst sexy setningen noen gang: “I don't make love . . I fuck . . hard” ― E.L. James, Fifty Shades of Grey Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Blir nok å prøve meg, evt fortelle noen venner slik at de til å tvinge meg ved at de sier hvis du ikke gjør det nå gjør jeg det osvosv. Hva med hele blikkontaktgreiene da? Er velnikke det st jeg stirrer og hun stirrer tilbake? Får jo blikkontakt hver gang, også når jeg hår et stykke bak og hun går rundt hjørnet på vei ned trappa så kjapt blikk opp trappa osv Anonymous poster hash: 154fc...22d Dropp det første avsnittet, gjør det fordi du har lyst og fordi du har kontroll over livet ditt og vet hva du vil. Det liker damene. Nr. 2 er jo definitivt et tegn på at det en eller annen form for spenning imellom dere, da er det absolutt verd å sjekke ut om det kan være gode vibrasjoner, spesielt om du er interessert. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 "Hei babe, skal vi gå rundt hjørnet og bange ut av alt vi har, mens vi kysser"? potensielt den minst sexy setningen jeg har sett i hele mitt liv Nei kompis. Dette er det minst sexy setningen noen gang: “I don't make love . . I fuck . . hard” ― E.L. James, Fifty Shades of Grey Uff, du kunne bare sagt fifty shades of grey, så hadde vi vært der allerede... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke sett henne denne uka enda, litt synd. Håper å få møtes alene i gangen, da ee det ikke ille... Ingen som har noe konkret råd da, istedenfor Diskusjon-sjekkelinjer..? ;p Anonymous poster hash: 154fc...22d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke sett henne denne uka enda, litt synd. Håper å få møtes alene i gangen, da ee det ikke ille... Ingen som har noe konkret råd da, istedenfor Diskusjon-sjekkelinjer..? ;p Anonymous poster hash: 154fc...22d Det beste er jo om det skjer noe mildt pinlig, eller dere ler av det samme, også begynner dere å prate helt vanlig, for eksempel; "hei" "hei" "hva heter du" "bla bla bla" "så fint navn" spør om livet hennes, hvis at du er genuint interessert i det hun har å si, og husk det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå