tommer Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hei Er det noen som har noen formening om jeg bør velge Eltax eller Gale surround pakke? Skal primært se på film... Har en Yamaha RDX640 receiver og et rom på ca 20 kvm Tom Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 gale har finare og stramare lyd du får det du betaler for faktisk ville eg kanskje ha sett på ein surround pakke frå Dali heller, eller kanskje noko på HiFi centeret. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Ja, gå for Dali. Mange jeg veit om som er fornøyd med det. Bare kjøp alt annet en Yamaha. Det er min erfaring. Hehe.. Ikke le! Jeg er litt fornøyd med det da. Klar lyd i alle fall Er det en Yamaha RX-V640RDS du mener? Jeg har en V630 og er veldig fornøyd. Bare litt sykt irriterende at de ikke tar banankontakter! Lenke til kommentar
tommer Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Yepp RDX640, den tar det Noen spesielle høyttalere jeg bør se på fra Dali? Er ikke så store rommet (20 kvm) og kommer nok primært til å bruke anlegget til film... Synes det til tider kan være litt vanskelig å høre forskjell... :? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Hifi klubben har et jubileumstilbud på Dali surround pakke, blå serien. Dali 5005 som front, husker ikke resten. Sjekk hi-fi klubben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå