Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Lykkes markovic med noen innlegg ever? Han har ofte for lav kvalitet på innleggene sine. Når det er sagt så er det veldig mange i engelsk fotball som har overraskende lav kvalitet på innlegg. Ingen stig inge bjørnebye nei. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..." Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00...... e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden. Endret 8. mars 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Hvordan er ikke det gult kort? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 (endret) Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..." Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00...... e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden. Var sånn hos meg også. Løste det på samme måte som deg. Gestede har tramp stamp... Endret 8. mars 2015 av oOF Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Det går alt for lenge mellom de store prestasjonene til Markovic. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Den der grisen der burde ikke få frispark vi knakk begge beina hans Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Det går alt for lenge mellom de store prestasjonene til Markovic.Ja, blir ofte førstemann ut. Irriterende når man vet han har det i seg. Finner ofte rom og er stadig trussel. Flink til å skaffe cornere da. Bare noe som mangler på sluttproduktet. Kjipt ibe ble skadet. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2015 Fornøyd med første omgang jeg, putte inn Taylor og Rhodes, så kommer sjansene! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Meldte ca 10min siden at Skrtl var stabil, og fortsatt på Anfield. Andre som har hørt noe? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg vil se mye mer bevegelse av Liverpool-spillerne nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Vil se Moreno og balotelli. Ikke Lambert eller borini. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Fint av Sturrdige. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Leste at Skrtel står og ser på kampen nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Dra opp kort på slike taklinger! Ta av markovic pga for mange balltap og dårlig sluttprodukt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kan ikke klage over hjemmedømming i hvertfall... Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Nå sa de nettopp å en stream at Skrtel var klar for å spille selv, men lege ikke gav han lov, for han hadde vært bevisstløs en liten stund. "Idiotisk regel" ifølge Skrtel selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Kan derimot klage på dømmingen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Can din egopeis, pass ballen til medpsiller din fjott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå