Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Blackburn Rovers (FA-cup)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Lykkes markovic med noen innlegg ever?

Han har ofte for lav kvalitet på innleggene sine. Når det er sagt så er det veldig mange i engelsk fotball som har overraskende lav kvalitet på innlegg.

Ingen stig inge bjørnebye nei.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..."

Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00......

e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Bare hos meg Sumo er total fucked up? Hver gang jeg prøvde å refreshe siden så spilte kampen av i noen sekunder før jeg fikk opp et vindu i videoen som sa "Du har nettopp sett..."

Nå vil den ikke spille av engang. Den er bare fryst på 42:05 og videospilleren er på 00:00/00:00......

e: ikke meg ihvertfall. Prøvde å refreshe siden og fikk beskjed om at "noe mangler". Gikk til forsiden og trykket på knappen, ble omdirigert til TV 2 Sport Premium live-siden.

Var sånn hos meg også. Løste det på samme måte som deg.

Gestede har tramp stamp...

Endret av oOF
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det går alt for lenge mellom de store prestasjonene til Markovic.

Ja, blir ofte førstemann ut. Irriterende når man vet han har det i seg. Finner ofte rom og er stadig trussel. Flink til å skaffe cornere da. Bare noe som mangler på sluttproduktet.

Kjipt ibe ble skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...