AnonymDiskusjon Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 er det virkelig noen som ikke klarer å gi komplimenter? Jeg er sammen med ei jente nå som er ganske fantastisk... men tingen er et hun virker litt care og selvom jeg skriver 50 ord på en melding om for eks at jeg er glad i hun. så svarer hun '' haha, <3 <3 '' eller ''du er søt <3 '' er det virkelig så vanskelig å bare skrive et par hyggelige ord tilbake? ( hun svarer er glad i deg også om jeg sier det først, har faktisk skjedd at hun har sagt det engang til meg først) Anonymous poster hash: 290dc...a19 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva er du, et barn? Slutt å vær så "needy". 1 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Kanskje tone det ned litt, da. Når du gir så mange komplimenter på én gang er det fort gjort at de drukner i hverandre og da virker det ikke så ektefølt. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Du har sikkert vært borti fenomenet nr du sier et ord så mange ganger at det til slutt mister mening, er dessverre litt sånn når det kommer for å fortelle om følelser. Selv om det skulle være slikt at de var ekte ment og de vet det så mister det litt av sin "sjarm" kan man si? Dessverre ingen fasit på akkurat det der, men prøv å spre det litt og ikke så mange av gangen og ikke "overkjør" med for mye av det gode. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg har en venninne som ikke har et behov for å skrive sånne meldinger i det hele tatt, det er bare sånn noen jenter er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå