voüshvaggi fyrsten Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 I høst kjøpte jeg meg ny maskin og letet etter et brukbart skjermkort. En dag ser jeg et skjermkort på MPX som jeg gjerne kunne ha tenkt meg.. Det sto "Radeon Sapphire 9600 atlantis fireblade pro". Når pakken kom i posten, sto det bare "Radeon Sapphire 9600 atlantis pro" Hvorfor sto det ikke fireblade? Kanskje noen her som vet? Kortet fungerer utmerket, men ble litt bekymret da det ikke sto "fireblade" på pakken. Kan de ha sendt feil kort? mvh voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 vel, på et sted skal det da stå fireblade. hvis ikke så har du mest sannsynlig fått galt kort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Så vidt jeg kan se fra MPX sine hjemmesider så står det ikke Fireblade på esken, det står heller som en slags tilleggsbeskrivelse, eller undertittel på produktet. Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB - 8x AGP, DVI, TV-Ut, "Fireblade", Retail Dessuten har de kun et 9600 pro kort til, og det er utlimate edition uten vifte. Jeg tror du har fått rett kort Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 neida, det står ikke fireblade på det... Ta en titt på rammen - hvis det er samsung så er det nok et fireblade. Les mer om dette i skjermkort kategorien. Der er temaet snakket opp, ned, ut, inn, bort og tilbake... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 sjekket,komplett har heller ikke esker som det står fireblade på. men skal vel være en form for beskrivelse, enten at det identifiseres som "fireblade" i windows, eller at det står i et av vedleggene du har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå