Fredrik N. Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 gresk landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Bra utsikt fra leiligheten dette ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ah, Grekland - bare en måned til nå...... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det så idyllisk ut. Men i tillegg synes jeg komposisjonen var veldig bra. Den skrå linja (gelenderet) som kommer inn nedenfra og sikksakker seg bak bygget var fortreffelig og gjorde dette til noe mer enn et vanlig feriebilde. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 En innmari oppoverbakke fra sjøen og opp til hotellet etter et bad tenker jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 En innmari oppoverbakke fra sjøen og opp til hotellet etter et bad tenker jeg.. He,he det var laaangt til nærmeste badestrand her ihvertfall! Ble tatt på en biltur vi tok rundt omkring på denne flotte fjelløya som enda ikke er blitt ødelagt av masseturismen. Bildet er speilvendt. Takk for alle kommentarene jeg fikk! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg