Gå til innhold

Hjelp og tips til kjøp av kabinett ?

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe et kabinett, har frem til i dag bare brukt et "barebone" kabinett eller en slags hylleløsning ( Laget av plexiglass) som forsåvidt fungerer men det er ikke veldig pent og det er heller ikke så bra når det kommer til støv osv

Jeg "må" kjøpe det fra cdon.com siden jeg har gavekort der + at det er nogenlunde rimelig uansett.

Kabinetter fra Cdon.com

Jeg har sett litt på for eks :

Chassi-Tower NZXT H440W Silent Ultra Tower No PSU Black/Green ATX

Chassi-Tower Corsair Vengeance Series C70 Tower No PSU Arctic White ATX

NZXT Phantom 410 Tower No PSU Black/Orange ATX

Cooler Master Stryker USB 3.0 Tower No PSU White ATX

Noen av disse dere vill anbefale ? 1500 makspris (Kan evt gå litt over om jeg får MYE mer for pengene ) Husk at det må være fra cdon pga gavekort =)

Jeg vill helst ha et stort kabinett så jeg slipper og kødde med kabler osv for og få det til og se greit ut + at det hjelper jo med luftstrømning om det ikke er så liten plass

(Jeg har også en helt ny ubrukt 120mm vifte jeg kunne tenkt meg og få plass til + at jeg har 120 mm lukket vannkjøling til cpu som må få plass et eller annet sted )

Takk for alle tips =)

Viktigst av alt er funksjonalitet og kjøling/lyd osv før alt annet, skal ikke nødvendigvis ha et "kult" kabinett, er litt over den perioden hvor det telte mest :p

dataen kommer til og stå sidelengs så gjør ikke noe om den du evt tipser til er pen og se på fra siden :p

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://cdon.no/elektronikk/corsair/chassi-tower-corsair-vengeance-series-c70-tower-no-psu-arctic-white-atx-p20351659

Der har du god kabelføring og godt med plass.

Funksjonalitet foran design, kan man vel trygt si ... :p

Ja det heller litt mot den av de jeg selv har listet opp, den ser grei og solid ut + at de virker som om det er god plass. skal ta meg litt bedre tid til og sammenligne senere når jeg ikke er på jobb :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...