Gå til innhold

kyro2 64mb vs. geeforce2 mx400 64mb

STURM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo!

Ikke hør på duste-postene ovenfor :razz:

Kan trygt anbefale deg å kjøpe Kyro 2, men BARE, og merk deg BARE, hvis du spiller OpenGL-baserte spill. Blandt disse har vi Half-Life [derav Counter-Strike], Quake 3, Unreal Tournament, Serious Sam, osv. Max Payne er f.eks er Direct3D-spill, og vi IKKE fungere spesielt bra med Kyro 2, heller ikke 3D-Mark. Hvis du vil ha et godt OpenGL-kort, med god bildekvalitet, kjøp Kyro 2, vil du ha dårligere OpenGL-ytelse, men bedre Direct3D, og litt dårligere bildekvalitet, kjøp GeForce 2 MX-400. [Vil si at GeForce 2 MX-400 er litt "jevnere" på forskjellige ting, mens Kyro 2 er pent bilde og OpenGL only... kortet yter faktisk opptil GeForce2 GTS/Pro i f.eks UT med en god prosessor i ryggen)... Men, valget er ditt.

Lenke til kommentar

Kyro II er skam bra på høyeoppløsninger,..

Men hvorfor ikke hive i litt mer penger og kjøpe et ATI Radeon 7500 eller noe slikt ? - skal vist være god ytelse til god pris :=)

Dessuten suuger nvidia kort i 2d som faktisk kan være veldig kjekt å ha til tider ,.. (egen mening da men,...)

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-26 19:42 ]

Lenke til kommentar

NEI NÅ BLE JEG SINT :sad: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAX PAYNE HAR JEG ALT PÅ TOPP OG DET EKSISTERER IKKE TEGN PÅ AT DET HAKKER NOE I DET HELE TATT !!!!!!!!!!

DET GÅT GLATT SOM BARE %&¤"&%¤""/%"

DESSUTEN BRUKER JEG BARE DIRECT 3D OG IKKE OPEN GL.

NÅR JEG KJØRER UNREAL TOURNAMENT FÅR JEG EN FPS PÅ CA 110 PÅ DIRECT 3D NÅR ALT ER PÅ TOPP !!!!!!!

OG DET ER MED DIRECT 3D !!!!

NÅR JEG VELGER OPEN GL FÅR JEG EN FPS PÅ 30 TIL 5O !

Men det kjører jo bra på Open GL selvfølgelig.

Spill Som Return to castle Wolfenstein, redfaction,medal of Honour (husker ikke om sistnevnte er open gl eller Direct 3d)

Jeg beklager litt aggresiv oppførsel og håper ikke han uten peiling tar seg nær av at jeg kaller ham for "han uten peiling".

Lenke til kommentar

Jeg tror nok jeg vil si at jeg kanskje burde holdt kjeften min litt igjen.

Kyro 2 kortet er ikke så supert i Direct 3d med prosessorer under 700mhz...

Jeg har en Xp1600+ prosessor og det er nok grunnen til at det går knirkefritt.

Kyro 2 støtter ikke Hardware T&L og derfor er det en fordel med en sterk prosessor.

Så Han uten peling har visst peiling og jeg tabbet meg litt ut, Selv om det ikke var helt riktig det han sa !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...