Dawgster Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) I det siste har jeg opplevd at USB-portene mine har mistet all strøm. Det skjer oftest med musa, da den skrur seg av og på i løpet av et sekund. Men noen ganger ender det med at musa ikke vil reagere, og noen ganger ikke tastaturet heller. Når det skjer prøver jeg å bytte USB-porter, uten hell. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Hvis det hjelper, her er spesifikasjonene på maskinen min: Intel Core i7-4820k (Socket 2011) ASUS P9X79 hovedkort 2x Sapphire Radeon HD 280X 3GB 16 GB KIngston HyperX 1600MHz RAM Endret 3. mars 2015 av Dawgster Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvilken mus og tastatur har du? Jeg hadde dette problemet tidligere og da visste det seg at det var musen som forårsaket problemet. Dette var en mus fra Logitech. Prøv en annen mus. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 USB-utganger på hovedkort har ofte "automatsikringer" som forhindrer at det trekkes for mye strøm ut av USB-portene på kortet. Kanskje du har et eller annet tilkoblet som drar litt for mye strøm til tider? (Vet ikke om dette vil gi akkurat den oppførselen du skisserer.) Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 oppdater bios. Nyeste ikke-beta er 4701. men allerede i 4404 og 4502 kom "Enhance compatibility with some USB device" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå