Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Tulipaners siste døgn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Fint stilleben (heter det ikke det da?) av blomstene! Likte vel igrunnen originalen, V3 best. - Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 I lekehjørnet ser jeg:-) Blir aldri for gammel til det! Likte egentlig v1 best, men ville jobbet med lyset. Alt 1: Like yst rundt hele fatetAlt 2: Like mørkt rundt helefatet Bare forslag, ikke fasit:-) Uansett, kreativt og flott ide. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Fint stilleben (heter det ikke det da?) av blomstene! Likte vel igrunnen originalen, V3 best. - Fredrik Det heter visst stilleben som du skriver. Takk for kommentar. Skj Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Velger meg V3, liker det best, og liker kreativiteten i prosjektet! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 I lekehjørnet ser jeg:-) Blir aldri for gammel til det! Likte egentlig v1 best, men ville jobbet med lyset. Alt 1: Like yst rundt hele fatetAlt 2: Like mørkt rundt helefatet Bare forslag, ikke fasit:-) Uansett, kreativt og flott ide. Alle forslag tas imot med takk ! Ideen er nok ikke min, men hun jeg bor sammen med har nok æren for det. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Velger meg V3, liker det best, og liker kreativiteten i prosjektet! -bjarte. Hyggelig å få tilbakemeldinger og meninger om bidragene. (Kanskje jeg kan bli litt bedre etter hvert) Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 V1 for meg ... dette ble lekkert Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Flotte bilder og nydelige blomster Ragnar. Originalen er den som for meg fremstår som den beste versjonen, Når det er sagt så tror jeg en forsiktig mørk vignett jevnt rundt skålen ville framheve de flotte blomstene på en fin måte. Mvh Thor Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Takk for kommentarer Torhild og Thor ! Mørk vignett rundt skålen vil sikkert gi god effekt. Har også forsøkt med forskjellige rammer, men lot det være for ikke å få for mange versjoner utlagt. Skj Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette ble jo bra - men hvilket er best? v1 er flott og dempet, litt for mye vignett? v2 blir litt for voldsom, v3 for alminnelig? Dette var ikke lett, men alle er jo fine Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Dette ble jo bra - men hvilket er best? v1 er flott og dempet, litt for mye vignett? v2 blir litt for voldsom, v3 for alminnelig? Dette var ikke lett, men alle er jo fine Hei Rolf Magne og takk for tilbakemelding. Jeg tenkte som deg at v3 ville bli for alminnelig, og derfor prøvde jeg å lage en vri på dette. Har nok mottatt flere tilbakemeldinger enn jeg trodde og som jeg har fortjent. Har jo fått en del gode tips som er verd å ta med seg videre. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg likte best v3, men likte ikke bakgrunnen/bordet. Kanskje en svart duk under hadde blitt fint? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg likte best v3, men likte ikke bakgrunnen/bordet. Kanskje en svart duk under hadde blitt fint? Et godt tips det, svart eller mørk gråtone ville gitt bedre inntrykk. Må nok tenke litt mer før jeg "handler" forstår jeg. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg