ChirsD Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hei! Jeg kjøpte en ny datamaskin for ca. 2 uker siden. Her om dagen spilte jeg på den, men plutselig sluttet den å fungere. Det skjedde ved at kursen maskinen var tilkoplet på gikk. Jeg prøvde å tilkople maskinen en annen kurs, men det samme problemet oppstod da jeg skrudde den på igjen. Med mistanke om feil i strømforsyningen, prøvde jeg noen dager senere å tilkople denne i en eldre maskin (4 år gammel), men denne ville ikke starte. Sikringen ble i dette tilfellet ikke utløst. Er det noen som vet om dette er et typisk strømforsyningsproblem? Eller kan det være andre komponenter som forårsaker dette? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 http://forum.overclock3d.net/showthread.php?t=394 Prøv å bare kjør PSU Lenke til kommentar
ChirsD Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 http://forum.overclock3d.net/showthread.php?t=394 Prøv å bare kjør PSU Ah, fantastisk! Det var ingenting som skjedde, så jeg regner med at jeg kan erklære denne død? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Klarer du ikke jumpstarte den, heller ikke etter å ha satt på en disk eller ssd / vifter så den har litt belastning så er den død ja. RMA blir det. Hvilket merke er det? Er noen av kontaktene svidd inni om du titter med lys? Endret 3. mars 2015 av War Lenke til kommentar
ChirsD Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Klarer du ikke jumpstarte den, heller ikke etter å ha satt på en disk eller ssd / vifter så den har litt belastning så er den død ja. RMA blir det. Hvilket merke er det? Er noen av kontaktene svidd inni om du titter med lys? Jeg kan godt forsøke å kople på en vifte og harddisk, men uten det var det ingen tegn til liv ^.^ Merket er Cooler Master (G750M). Det så ikke ut som noen av kontaktene var svidd innvendig ^.^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå