Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilke nettverkskort har jeg? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Morn..

Prøver og få orden på en gammal pc til dama da vi ikke fikk til USB med mobil, gps osv. Formaterte men funker fremdeles ikke men mer info om feilsøking der i en annen post. Først... Innstallerte Windows 7 orginal cd home edition og jeg trudde da at nettverksdrivere også ville bli installert.. Den gang ei, nå sitter jeg uten nettverk, verken med kabel eller trådløst og vet ikke hva jeg skal søke etter for og kopiere ny driver over på usb stick.

Lenge siden jeg har holdt på med pc ser jeg. Hvordan finner jeg ut hva driver jeg skal ha? Så forøvrig slikt ut på enhetsbehandling. Pc er en eldre Lenovo bærbar.

DSC_0622_zpszpzbwlp4.jpg

Takk for hjelp

Kenneth

Endret av Svolp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer som du sier, du må laste ned lan-driveren , flytte den over med minnepenn og så har du nett for å laste ned chipset og gpu, lyddriver ol.

Se under manskinen, har den ikke et navn / modellbetegnelse?

Og hadde den ikke OS-recovery? Hadde den win7 fra før?

Lenke til kommentar

Akkurat... Idiotisk av meg og ikke gjøre det først når det er 2 hardisker på pc... Vellvell, lenge siden jeg har holdt på med data.. Var win7 på den fra før av ja men jeg Formaterte jo hele driften grunnet disse usb feila, maaaaaasssseee rot og en hau med virus.

Så under nå og tok bildet, er gjerne det øverste der jeg må søke på da?

DSC_0623_zpswlcbmuju.jpg

Edit: https://support.lenovo.com/no/nn/products/laptops-and-netbooks/ideapad-z-series-laptops/ideapad-z370?c=1 Her er nok det jeg trenger, så får vi starte ny post når dette er i orden om den j**** USB som ikke vil ta i mot noen utvalgte enheter... Arg!

Endret av Svolp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...