Gå til innhold

Kråkebolla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett meget severdig, artig og fint bilde. Foretrekker helt klart v1, hvor Kråkebolla er i fokus og bakgrunnen er diffus.

Hvis det ikke er ett synsbedrag, så er dette den største kråkebolla jeg noen gang har sett, det ser jo ut som den er på størrelse med en fotball ? ;)

Mvh. Rolf

Takk for svar du! :) jo v1 var nok best. Bolla er ikke sååå svær!! Men større enn en tennisball da.

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-)

Lenke til kommentar

Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-)

Ja, det ble fine farger i kombinasjon her synes jeg også. :) jeg er ikke så himla livlig altså! ;) men det er jo kjekt å få det til å rykke litt i munnvikene på deg ;)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Ja, det ble fine farger i kombinasjon her synes jeg også. :) jeg er ikke så himla livlig altså! ;) men det er jo kjekt å få det til å rykke litt i munnvikene på deg ;)

ok fargerik da.....i motstening til oss som er mest grå, eller s/hv om du vil:-)

Lenke til kommentar

ok fargerik da.....i motstening til oss som er mest grå, eller s/hv om du vil:-)

Du har jo vært lit fargerik du også da i det siste!! Du kan hvis du vil...;)

Lenke til kommentar

Helst ville jeg hatt en både forgrunn og bakgrunn skarpt, men bildene er fine de, Helene.

Fint lys, gode farger og flott komp..

- Fredrik

Tusen takk Fredrik! :) Jeg ble faktisk litt skuffa når jeg så at bolla ikke var i fokus på v2, for jeg trodde den var det. Ikke så lett å se bakpå skjermen på kameraet i sterkt sollys. Jeg hadde på vidt fokusområde, men ikke vidt nok tydeligvis. :(. Jaja, en får leke seg videre! ;) jeg er jo i lærefasen vet du. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott landskapsbilde , jeg liker begge versjonene

og har vanskeligheter med å velge den ene foran den andre.

Flott landskap i vårlig solskinn med dekorativt innslag av kråkebolla.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Flott landskapsbilde , jeg liker begge versjonene

og har vanskeligheter med å velge den ene foran den andre.

Flott landskap i vårlig solskinn med dekorativt innslag av kråkebolla.

Vennlig hilsen

Alec

Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Men det er som Fredrik sier kanskje best hvis alt er skarpt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...