Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kråkebolla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ett meget severdig, artig og fint bilde. Foretrekker helt klart v1, hvor Kråkebolla er i fokus og bakgrunnen er diffus. Hvis det ikke er ett synsbedrag, så er dette den største kråkebolla jeg noen gang har sett, det ser jo ut som den er på størrelse med en fotball ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Ett meget severdig, artig og fint bilde. Foretrekker helt klart v1, hvor Kråkebolla er i fokus og bakgrunnen er diffus. Hvis det ikke er ett synsbedrag, så er dette den største kråkebolla jeg noen gang har sett, det ser jo ut som den er på størrelse med en fotball ? Mvh. Rolf Takk for svar du! jo v1 var nok best. Bolla er ikke sååå svær!! Men større enn en tennisball da. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-) Ja, det ble fine farger i kombinasjon her synes jeg også. jeg er ikke så himla livlig altså! men det er jo kjekt å få det til å rykke litt i munnvikene på deg Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-) Ja, det ble fine farger i kombinasjon her synes jeg også. jeg er ikke så himla livlig altså! men det er jo kjekt å få det til å rykke litt i munnvikene på deg ok fargerik da.....i motstening til oss som er mest grå, eller s/hv om du vil:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Flott komp og det må bli v1 for meg. Likte vgodt fargespekteret her. Livlig akkurat som fotografen:-) Ja, det ble fine farger i kombinasjon her synes jeg også. jeg er ikke så himla livlig altså! men det er jo kjekt å få det til å rykke litt i munnvikene på deg ok fargerik da.....i motstening til oss som er mest grå, eller s/hv om du vil:-) Du har jo vært lit fargerik du også da i det siste!! Du kan hvis du vil... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg er gammel og konservativ, så for meg blir det v2, men det jo bra at vi et litt forskjellige i smak. Vennlig hilsen Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Det blir nok v2 for meg også - men så er jeg passert 50...... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Helst ville jeg hatt en både forgrunn og bakgrunn skarpt, men bildene er fine de, Helene. Fint lys, gode farger og flott komp.. - Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Det blir nok v2 for meg også - men så er jeg passert 50...... Det er jeg også, men er ung til sinns og velger v1 hihi! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg er gammel og konservativ, så for meg blir det v2, men det jo bra at vi et litt forskjellige i smak. Vennlig hilsen Ja det er bra vi er forskjellige! Jeg er jo passert femti...sikkert derfor jeg hadde litt trøbbel med å bestemme meg.. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Nesten sommerlig motiv ... et bilde jeg likte godt Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Helst ville jeg hatt en både forgrunn og bakgrunn skarpt, men bildene er fine de, Helene. Fint lys, gode farger og flott komp.. - Fredrik Tusen takk Fredrik! Jeg ble faktisk litt skuffa når jeg så at bolla ikke var i fokus på v2, for jeg trodde den var det. Ikke så lett å se bakpå skjermen på kameraet i sterkt sollys. Jeg hadde på vidt fokusområde, men ikke vidt nok tydeligvis. . Jaja, en får leke seg videre! jeg er jo i lærefasen vet du. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Nesten sommerlig motiv ... et bilde jeg likte godt Tusen takk Torhild! Det har vært noen fine og vårlige dager her på sunnmøre. Krokus i hagen og gåsunger på selja. Jo nå går det rette vegen! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Harmonisk og flott komponert bilde. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Harmonisk og flott komponert bilde. Tusen takk! Så hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Flott landskapsbilde , jeg liker begge versjonene og har vanskeligheter med å velge den ene foran den andre. Flott landskap i vårlig solskinn med dekorativt innslag av kråkebolla. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Flott landskapsbilde , jeg liker begge versjonene og har vanskeligheter med å velge den ene foran den andre. Flott landskap i vårlig solskinn med dekorativt innslag av kråkebolla. Vennlig hilsen Alec Tusen takk for hyggelig kommentar! Men det er som Fredrik sier kanskje best hvis alt er skarpt? Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er en gedigen kråkebolle du har kommet over her. Ellers er det et fint og velkomponert landskapsbilde Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg