Gjest Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er det noen som vet om Nattergalen i Trondheim er nøye på aldersgrensen på hverdager (de har 18-årsgrense)? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er vel ikke selvfølgelig? Mtp. hvor mange steder i Trondheim som står i fare for skjenkenekt i det siste, jo det er selvfølgelig. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er nok det, halve trondheim er i en sjenkestopp-twist nå. Vil tru de som er under det eller er igjen er om ikke annet ekstra nøye nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er vel ikke selvfølgelig? Mtp. hvor mange steder i Trondheim som står i fare for skjenkenekt i det siste, jo det er selvfølgelig.[/quote Hm, kanskje. Men er det ikke mer når man prøver å kjøpe alkohol at de skjekker? Vet om mange plasser som ikke bryr seg når du går inn, men skal du kjøpe spør de om leg (selvfølgelig). Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Sukk, ok. Ville på quiz i kveld:( Men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
War Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg blir stoppet innimellom, er 31 barsk og sterk også, hjelper ikke Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg blir stoppet innimellom, er 31 barsk og sterk også, hjelper ikke Er vel uansett bedre enn enkelte delstater i USA som spør alle etter leg uansett alder, f.eks i Hawai'i spør de uansett om du er 21 eller 90. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Setter pris på hjelpen, folkens! Men de brydde seg nada. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg blir stoppet innimellom, er 31 barsk og sterk også, hjelper ikke Hjelper ikke å bare være barsk og sterk nei. Har man ikke syltynt hår på hodet, store viker eller godt med grått hår, så blir man spurt for legg i Trondheim. XD Sånn ere bare. Eneste man kan redde seg inn på da er å tydelig vise at man har brukt kam på brysthårene, og godt med skjegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå