Paal Martin Hansen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Mari Hajem Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Fint konsertportrett som er godt gjennomført. Synes bildet yter artisten rettferdighet og passer sjangeren. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Konsertfoto er en spennende sjanger fordi det stiller store krav til fotografen. Man må ofte ta bilder under svært vanskelige lysforhold og man har heller ikke noe mulighet til veilede modellen. Man må bare gjøre det beste utifra situasjonen. Rent teknisk så klarer du deg veldig bra. Eksponeringen og fargene er perfekt og komposisjonen sitter. Det jeg liker mindre er de skyggelagte øyene. Synes at det blir litt for dramatisk for denne type portrett. Hadde ønsket jeg kunne se hvertfall antydning til øyne eller øyelokk langt inne i de svarte øyesokklene. Lenke til kommentar
Paal Martin Hansen Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Tusen takk for det dere! Det med øynene faller vel under det med "svært vanskelige lysforhold"? For skyggene er ikke noe jeg har lagt til selv Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Tusen takk for det dere! Det med øynene faller vel under det med "svært vanskelige lysforhold"? For skyggene er ikke noe jeg har lagt til selv Joda, jeg skjønner det Poenget mitt var at du skulle prøve å eksponere slik at øyne ble mer synlige eller vente til øyeblikket når hun ser opp. Slik bildet er nå så fungerer det kanskje best som et eksperimentelt portrett og ikke som en konsertreportasje. Lenke til kommentar
Paal Martin Hansen Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Tusen takk for det dere! Det med øynene faller vel under det med "svært vanskelige lysforhold"? For skyggene er ikke noe jeg har lagt til selv Joda, jeg skjønner det Poenget mitt var at du skulle prøve å eksponere slik at øyne ble mer synlige eller vente til øyeblikket når hun ser opp. Slik bildet er nå så fungerer det kanskje best som et eksperimentelt portrett og ikke som en konsertreportasje. Åja sånn ja Nei ser det at det ikke passer inn i en konsertreportasje! Samme "probemet" på det jeg la ut i dag også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg