skiløparn Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hei Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Du skal ikke feste bindersen, bare raskt berøre punktene. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Du skal selvsagt ha bindersen koblet mellom de to lederene hele tiden. Har du koblet noen vifter på PSU slik at den har noe last? 1 Lenke til kommentar
skiløparn Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Du skal selvsagt ha bindersen koblet mellom de to lederene hele tiden. Har du koblet noen vifter på PSU slik at den har noe last? koblet den opp mot en gammel stasjonær jeg har luggende, den ga strøm og pcen funket fint men viften snurret ikke. Ble etterhvert litt varm. Virker jo som den funker, men skal ikke viften snurre og kjøle ned Lenke til kommentar
agnard Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 http://www.corsair.com/en-us/tx-series-tx650-80-plus-bronze-certified-650-watt-high-performance-power-supply som det står her, vil ikke viften spinne før du har hvertfall 50% load, http://prntscr.com/6cemn7 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Vifta er temperaturstyrt, så det kan variere når den spinner og ikke gjør det. Men Corsair bruker vel en gjennomsnittsmal for å anta når den vil starte å spinne. Lenke til kommentar
Corsair Johan Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hei Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død? Hejsan, Testa att koppla in en fläkt eller liknande på nätaggregatet för att ge de lite last. Har du testat de i en dator? Med vänliga hälsningar, Corsair Johan Lenke til kommentar
skiløparn Skrevet 10. november 2015 Forfatter Del Skrevet 10. november 2015 Hei Kjøpte en corsair tx650 strømforsyning og bestemte meg for å se om den funktet ved hjelp av paperclip testen. Etter å ha festet den bøyde bindersen og skrudd på strømmen spinner viftene opp i ett sekund før de slutter å snurre. Noen som vet hva dette betyr, kan det være håp eller må jeg erklære den død? Hejsan, Testa att koppla in en fläkt eller liknande på nätaggregatet för att ge de lite last. Har du testat de i en dator? Med vänliga hälsningar, Corsair Johan Hei, takk for hjelpen. Den funker, har den i et bygg med gtx 970 grafikk kort og den kjører bra. Viften spinner på heavy load Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå