Gå til innhold

Kommunismen er død


Anbefalte innlegg

Olsen, hvis denne revolusjonen hadde kommet, ville det da være mulig for høyre

 

å stille til valg?Hvis ja:hvordan ville høyre da finansiere valgkampen? Penger fra

 

staten? For det offentlige ville ikke vært mulig siden det offentlige ikke ville

 

eksistert. Dessuten,hvordan skulle de få spredt budskapet sitt? Gjennom

 

stats-styrte tv-selskper og aviser?Skjønner ikke helt hvordan dette skal kunne gå.

 

Ikke missforstå meg, jeg sier ikke at dette ikke er mulig,jeg lurer bare på hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyre skal få stille til valg ja, selv om jeg helst vil gå bort fra løsningen med partier slik vi har i dag, i hvertfall redusere partienes makt. Høyre skulle fått statsstøtte, dog, veldig lite, som alle andre parti. De skal få stille opp i debatter og en avis er en avis. media bør ikke være statsstyrt.

 

Fy fabian, dette var stygt og dårlig skrevet, håper du forstår noe. Jeg er fyllesjuk og orker ikke skrive noe fornuftig :roll:

Lenke til kommentar
Problemet er at det kapitalistiske systemet ikke fungerer. Det fungerer glittrende for oss, men ikke for den fattige delen av verden.

For å hjelpe fattige land kan man jo begynne med å redusere/fjerne tollhindringer, slik at de faktisk får solgt varene de produserer, til i-land. En utmerket, markedsliberalistisk løsning. ;)

Eller faktisk la de fattige landene faa bruke selv det de produserer. Det meste blir jo eksportert til oss....hva ****** er det for en rettferdighet i at vi har mer behov for deres mat?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...