OuO Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Olsen, hvis denne revolusjonen hadde kommet, ville det da være mulig for høyre å stille til valg?Hvis ja:hvordan ville høyre da finansiere valgkampen? Penger fra staten? For det offentlige ville ikke vært mulig siden det offentlige ikke ville eksistert. Dessuten,hvordan skulle de få spredt budskapet sitt? Gjennom stats-styrte tv-selskper og aviser?Skjønner ikke helt hvordan dette skal kunne gå. Ikke missforstå meg, jeg sier ikke at dette ikke er mulig,jeg lurer bare på hvordan. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Høyre skal få stille til valg ja, selv om jeg helst vil gå bort fra løsningen med partier slik vi har i dag, i hvertfall redusere partienes makt. Høyre skulle fått statsstøtte, dog, veldig lite, som alle andre parti. De skal få stille opp i debatter og en avis er en avis. media bør ikke være statsstyrt. Fy fabian, dette var stygt og dårlig skrevet, håper du forstår noe. Jeg er fyllesjuk og orker ikke skrive noe fornuftig Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Fy fabian, dette var stygt og dårlig skrevet, håper du forstår noe. Jeg er fyllesjuk og orker ikke skrive noe fornuftig Du har min medlidenhet Lenke til kommentar
Decline Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Problemet er at det kapitalistiske systemet ikke fungerer. Det fungerer glittrende for oss, men ikke for den fattige delen av verden. For å hjelpe fattige land kan man jo begynne med å redusere/fjerne tollhindringer, slik at de faktisk får solgt varene de produserer, til i-land. En utmerket, markedsliberalistisk løsning. Eller faktisk la de fattige landene faa bruke selv det de produserer. Det meste blir jo eksportert til oss....hva ****** er det for en rettferdighet i at vi har mer behov for deres mat? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Olsen; får høyre mer statstøtte enn andre partier? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Olsen; får høyre mer statstøtte enn andre partier? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Høyre skulle fått statsstøtte, dog, veldig lite, som alle andre parti. Les posten hans, da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvilket betyr at Olsen mener at Høyre får mer støtte enn andre partier... Hvilket er nytt for meg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 NEI! Det mener han ikke JokkeR... ikke vri på det folk sier og putt ordene i munnen på de. Han mente at ALLE politiske partier allerede FÅR relativt lite støtte, og fremdeles BURDE få det... Med andre ord at han ikek vil ha en endring der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå