OleBrumle Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg satser på at det er en overreaksjon ja. Selv om jeg egentlig hadde forventet støtte i og med at jeg ikke har vært interessert i å bo med ei dame før. Jeg skulle vel tro at de kunne slå seg til ro med at jeg slår meg til ro. Men det er rart at det man trodde var en solid og sikker klippe, bare er et korthus som faller om det ikke er medvind. Det er da jeg lurer på om hele relasjonen min til mine foreldre egentlig bare er et luftslott som ikke har noe substans i virkeligheten. Er det bare en illusjon og ikke noe ekte kjærlighet fra mine foreldre? Jeg satser på det er en overreaksjon og om det skal være noe aggresjon og pes så skal i alle fall ikke jeg eskalere dette. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Det er ikke bare det at de kaster meg ut. At de er kausjonister og har skrevet kausjonistbrev ville de og at jeg skulle få ordnet med banken snarest. Hva betyr denne setningen? At de er kausjonister men ikke ønsker å være det mer? Jeg ser ikke problemet med at du er sammen med noen som er mye eldre. Lillebroren min er sammen med ei som er mye eldre enn han selv, og jeg tror han er inne i den beste periode i livet sitt så langt. Foreldrene mine er ikke så opptatt av hva man gjør eller er sammen med, så lenge man er fornøyd med tilværelsen og tar ansvar for seg selv. Mine foreldre har veldig få forventninger til meg i forhold til mange andre, det er ikke udelt positivt. Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Det er ikke bare det at de kaster meg ut. At de er kausjonister og har skrevet kausjonistbrev ville de og at jeg skulle få ordnet med banken snarest. Hva betyr denne setningen? At de er kausjonister men ikke ønsker å være det mer? Jeg ser ikke problemet med at du er sammen med noen som er mye eldre. Lillebroren min er sammen med ei som er mye eldre enn han selv, og jeg tror han er inne i den beste periode i livet sitt så langt. Foreldrene mine er ikke så opptatt av hva man gjør eller er sammen med, så lenge man er fornøyd med tilværelsen og tar ansvar for seg selv. Mine foreldre har veldig få forventninger til meg i forhold til mange andre, det er ikke udelt positivt. Jeg måtte låne 400.000 ekstra på huset for å få bygget det ferdig. I den forbindelsen så stilte foreldrene mine som kausjonister for at det skulle la seg fullføre. Jeg antar egentlig at når huset er ferdig om 3 uker, vil jeg kunne få ny takst på huset og forhåpentligvis bare oppheve hele kausjonistansvaret som foreldrene mine har. Da er det ute av verden. Uansett skal jeg avslutte den kausjonisthjelpen så fort som mulig uansett hvordan forholdet blir til mine foreldre. Det at de bruker det som pressmiddel er i mine øyne helt forkastelig. Når huset mitt er ferdig er det nok verd mellom 3-3,5 millioner. Jeg har da 2,7 millioner i gjeld på huset. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Så du bor hjemme hos foreldrene dine? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Vi vet fortsatt veldig lite om kjæresten din. Er det noe negativt knyttet til henne? Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) les tråden Enten er trådstarter forvist som besøkende eller kastet ut som beboer fra foreldrenes hjem. Endret 4. mars 2015 av rockPaperScissors() Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 les tråden Enten er trådstarter forvist som besøkende eller kastet ut som beboer fra foreldrenes hjem. Jeg er forvist som besøkende ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 kaster familien deg på dør fordi du blir sammen med en person som er 9 år eldre? da skulle jo alle jenter mellom 11 og 13 år i bygdenorge blitt forvist fra familiene sine også da...... ja, 11 og 20 er ikke uvanlig på bygda... dem er vel skuffet fordi du ikke vil produsere noen videre familie da antar jeg.... du er ikke værd noe hvis du ikke øker størrelsen på familien vet du Jo, det er veldig uvanlig på bygda. Men herregud for noen tilbakestående foreldre du har. dere er jo nesten jevnaldrende! Når jeg leste første innlegget tenkte jeg at du måtte vært 16 eller noe sånt. Og at de ville skremme deg til å skjønne at hu var for gammel. Men 36 og 45.. det er jo helt innafor, er ikke noe å tenke på en gang. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Er det noe annet med din kvinne som du kan forestille deg at dine foreldre skulle reagere på, enn det du har fortalt her i tråden? Vi vet fortsatt veldig lite om kjæresten din. Er det noe negativt knyttet til henne? Det blir lettere å vurdere dine foreldres adferd om du svarer på disse spørsmålene. Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 5. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2015 Er det noe annet med din kvinne som du kan forestille deg at dine foreldre skulle reagere på, enn det du har fortalt her i tråden? Vi vet fortsatt veldig lite om kjæresten din. Er det noe negativt knyttet til henne? Det blir lettere å vurdere dine foreldres adferd om du svarer på disse spørsmålene. Nei og nei Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Fra det jeg har sett så vil jeg nok ta ut ifra at det er antagelig noe galt med foreldrene dine enn det er noe med forholdet. ( Jo eldre en blir jo mindre betyr forskjellene på alder ) Men om du ikke finner noe som kan være galt med forholdet eller henne så vil jeg nok tro at foreldrene dine er bare livredde for å miste en form for kontroll eller bare har gått helt "klonkers". Uansett, om annet galt ikke skjer så kan jeg egentlig bare ønske deg lykke til videre og håpe at du får puslebitene til å passe sammen. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Er det noe annet med din kvinne som du kan forestille deg at dine foreldre skulle reagere på, enn det du har fortalt her i tråden? Vi vet fortsatt veldig lite om kjæresten din. Er det noe negativt knyttet til henne? Det blir lettere å vurdere dine foreldres adferd om du svarer på disse spørsmålene. Nei og nei Har de lang hale og store utvekster på ryggen? Uansett må jeg nok konkludere med at dine foreldre sannsynligvis er av rasen Stegosaurus med en hjerne på størrelse med en valnøtt og at de burde ha vært utdøde for lengst. Jeg kondolerer. Lykke til videre. Håper svigers er bedre. Endret 6. mars 2015 av Gregersen Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det er noe som mangler av informasjon her. Det er ikke vanlig å bli sint pga. av at noen man kjenner inngår et normalt forhold. Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2015 Det er noe som mangler av informasjon her. Det er ikke vanlig å bli sint pga. av at noen man kjenner inngår et normalt forhold. Nå har foreldrene mine angret seg veldig på deres utbrudd. De har selv sagt at de overreagerte og håper jeg kan tilgi de. Så jeg regner egentlig med at det er løst på et vis. Det er ikke lett å forstå mennesker alltid. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg ville ventet et par uker eller noe sånt før jeg ga tilbakemelding på det. Bare sånn at de kan kjenne litt på det å "miste sønnen sin" så kan de forstå det dumme de har gjort og utsatt deg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå