Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fortalt mine foreldre at jeg skal flytte sammen med en eldre kvinne som har barn og barnebarn. Jeg har vært singel hele livet før dette.

Konskevens av dette: Forvist fra familiehjem uten å kunne komme tilbake.

Er dette normalt ?

Jeg er både sjokkert og skuffet over mine foreldre som ikke kan være lykkelig på mine vegne.....

Det er ikke bare det at de kaster meg ut. At de er kausjonister og har skrevet kausjonistbrev ville de og at jeg skulle få ordnet med banken snarest.

Endret av WhitePilgrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kaster familien deg på dør fordi du blir sammen med en person som er 9 år eldre? da skulle jo alle jenter mellom 11 og 13 år i bygdenorge blitt forvist fra familiene sine også da...... ja, 11 og 20 er ikke uvanlig på bygda...

dem er vel skuffet fordi du ikke vil produsere noen videre familie da antar jeg.... du er ikke værd noe hvis du ikke øker størrelsen på familien vet du ;)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Jeg har eget hus, men jeg er visst forvist fra å komme på besøk og ha kontakt med de....

Er dine foreldre Jehovas (eller sekteristiske på andre måter)?

Nei de er ikke det altså.

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Dine foreldre er av utenlandsk opprinnelse?

Nei.... helnorske og som alle andre typiske nordmenn i slekt med Harald Hårfagre. Faren er kristen, mor er ikke kristen.

Jeg har i alle fall overraskende god støtte hos bror og svigerinne. Broren min kjeftet foreldrene mine ut tror jeg. Men vi får se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...