OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Jeg har nettopp fortalt mine foreldre at jeg skal flytte sammen med en eldre kvinne som har barn og barnebarn. Jeg har vært singel hele livet før dette. Konskevens av dette: Forvist fra familiehjem uten å kunne komme tilbake.Er dette normalt ? Jeg er både sjokkert og skuffet over mine foreldre som ikke kan være lykkelig på mine vegne..... Det er ikke bare det at de kaster meg ut. At de er kausjonister og har skrevet kausjonistbrev ville de og at jeg skulle få ordnet med banken snarest. Endret 3. mars 2015 av WhitePilgrim Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Du skal altså flytte sammen med ei mor, med 2 tenåringsbarn, barna/barnet deres igjen, til sommeren? Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Jepp. Jeg er 36 og hun er 45. Det er bare 2 barn da. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) kaster familien deg på dør fordi du blir sammen med en person som er 9 år eldre? da skulle jo alle jenter mellom 11 og 13 år i bygdenorge blitt forvist fra familiene sine også da...... ja, 11 og 20 er ikke uvanlig på bygda... dem er vel skuffet fordi du ikke vil produsere noen videre familie da antar jeg.... du er ikke værd noe hvis du ikke øker størrelsen på familien vet du Endret 3. mars 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ser ikke problemet, hadde skjønt det visst du var på min alder liksom Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 De kaster deg ut 18 år for sent 4 Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva legger du i forvist? At du ikke får komme på besøk, at de aldri vil se deg igjen? Eller at du ikke lenger får lov til å bo hjemme etter dette? Om sistnevnte, så er jeg enig med Skatteflyktning... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er vel ikke vanlig å kastet ut fordi man har fått kjæreste, men det er generelt vanlig at foreldre ber ungene flytte innen de er 36 år gamle hvis ikke de allerede har flyttet på eget initiativ. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er dine foreldre Jehovas (eller sekteristiske på andre måter)? Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Jeg har eget hus, men jeg er visst forvist fra å komme på besøk og ha kontakt med de.... Er dine foreldre Jehovas (eller sekteristiske på andre måter)? Nei de er ikke det altså. Edit: flettet dobbeltpost Endret 5. mars 2015 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kan det være de ble svært lei seg fordi din samboer meget mulig ikke er fruktbar lenger? Sånn at de ikke får noen flere barnebarn muligens Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Kan det være de ble svært lei seg fordi din samboer meget mulig ikke er fruktbar lenger? Sånn at de ikke får noen flere barnebarn muligens Joda sikkert.... Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 De kaster deg ut 18 år for sent jeg flyttet vel ut mer eller mindre da jeg var 19 til folkehøgskole og bodde hjemme kun da jeg studerte. Bodde på leilighet fra jeg var 23. Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er det noe annet med din kvinne som du kan forestille deg at dine foreldre skulle reagere på, enn det du har fortalt her i tråden? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dine foreldre er av utenlandsk opprinnelse? Lenke til kommentar
OleBrumle Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Dine foreldre er av utenlandsk opprinnelse? Nei.... helnorske og som alle andre typiske nordmenn i slekt med Harald Hårfagre. Faren er kristen, mor er ikke kristen. Jeg har i alle fall overraskende god støtte hos bror og svigerinne. Broren min kjeftet foreldrene mine ut tror jeg. Men vi får se. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 De kaster deg ut 18 år for sent jeg flyttet vel ut mer eller mindre da jeg var 19 til folkehøgskole og bodde hjemme kun da jeg studerte. Bodde på leilighet fra jeg var 23.Beklager, tydeligvis misforsto jeg din førstepost. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Dette hørtes rart ut, hadde du vært 17 år kunne jeg kanskje skjønt dem syns det var litt merkelig, men selv da hadde det vært en overreaksjon fra dems side. Lenke til kommentar
blured Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Tviler på at dette er en reaksjon som kommer til å vare, du får bare holde ut! (Selv om det selvfølgelig er svært sårende når de presser deg på denne måten for å gi slipp på noen du ønsker å være sammen med). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå