vanedyret Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Prøver å finne en forhandler av enten Mitsubishi Diamond Pro 2070SB-BK, eller NEC FP2141SB-BK. Begge skjermene får utrolig bra omtale på www.hardforum.com, men desverre finner jeg kun Nec MultiSync FE2111SB her i Norge. Noen som vet noe jeg ikke vet .. ? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Du kan ta kontakt med Dator Design for å få en liste over forhandlere. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 http://www.monitors-online.co.uk/ Fikk min 22" 230SB BLK der i fra.. tok en uke. 2070 Black selges kun i USA i oyeblikket. Eneste forskjelen fra 2070 og 230 eller FE og FP (nec sine) er hoyere dot clock, 300 vs. 390. Du får hoyere oppløsninger på hoyere refresh med hoyere dot clock. Disse skjermer er skarpere en LCD og Trinitron CRT. Simon Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Templar (Simon): Ble det dyrt å bestille fra monitors-online.co.uk? Frakt, toll, forsikring? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 98 pund for frakt., tollen og moms kom på 1010kr for meg. Meil meg personlig hvis du vil ha alle opplosynger, vil ikke poste alle tallere etc. her. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå