surtei Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Rooney fikser 3 poeng, deilig Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Et av de viktigste målene vi har puttet hele sesongen! Faen så deilig! Endret 4. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Sjelden det er så godt med mål! Håper ikke jeg vekka noen Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 van Gaal med knyttneven opp i ansiktet til Giggs. Giggs uten en mine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) De Gea kåret til banens beste, fortjent det! Endret 4. mars 2015 av Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Newcastle er ingenting uten pardew Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 van Gaal med knyttneven opp i ansiktet til Giggs. Giggs uten en mine Tipper at Giggs spiller poker relativt ofte Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 van Gaal med knyttneven opp i ansiktet til Giggs. Giggs uten en mine Giggs vet vel hva fansen forventer, og det er langt bedre enn det lager har vist i kveld. Men glad ble nok han også! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Newcastle er ingenting uten pardew Carver er en dårligere Pardew, det har blitt sagt siden han tok over. Satser på en skikkelig manager til sommeren. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Borteseier nummer 4. Vi tar igjen bunnlagene ja.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Bedriten kamp mellom to bedritne lag. Herlig med Jonas, da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Viktige tre poeng! Den evnen er hvertfall kommet gradvis i det siste. Avgjøre til United sin fordel i slutten av kamper. Nå mangler bare evnen til å avgjøre kamper lenge før slutt.... Lenke til kommentar
surtei Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Og slik fikser man seg topp 4 plassering Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Ingen krise hvis vi ikke briljerer oss til topp 4 så lenge vi klarer det denne sesongen, men det jeg virkelig ikke forstår er hva faen som har skjedd etter nyttår. Ting så utrolig bra ut etter at sommervinduet stengte, men etter desember så har det bare blitt verre og mange av seirene har vært så vidt. Akkurat som denne. Og bortestatistikken denne sesongen er bare helt utrolig ræva. Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Syns det var litt mer pasninger i bakrom enn før, det likte jeg. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Enig. United har blitt et bedre og mer velspillende fotballag siden kampen mot Burnley. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Var jo noen flotte klikk-klakk gjennomspill på høyrekanten i går. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Mhm! Håper at Di Maria og Valencia kan fortsette å videreutvikle samarbeidet sitt på kant (er vel omtrent første kampen der begge spiller kant samtidig?). Valencia er i god form om dagen, og syntes det så ut til at Di Maria hadde noe på gang i går (til tross for at han var veldig ustabil). Håper også at Mata vil få litt mer spilletid i tiden som kommer. Fellaini er fantastisk å ha i slitekamper, og regner med at han blir å se også i kampen mot Arsenal mandag. Men om spillet vårt virkelig begynner å flyte, så kan Mata som 10er være med på å løfte det enda noen hakk! Endret 5. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Btbw Skrevet 5. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2015 Mhm! Håper at Di Maria og Valencia kan fortsette å videreutvikle samarbeidet sitt på kant (er vel omtrent første kampen der begge spiller kant samtidig?). Valencia er i god form om dagen, og syntes det så ut til at Di Maria hadde noe på gang i går (til tross for at han var veldig ustabil). Håper også at Mata vil få litt mer spilletid i tiden som kommer. Fellaini er fantastisk å ha i slitekamper, og regner med at han blir å se også i kampen mot Arsenal mandag. Men om spillet vårt virkelig begynner å flyte, så kan Mata som 10er være med på å løfte det enda noen hakk! (Edit: Spørsmålet er selvfølgelig om vi skal vente med å bruke han frem til vi blir mer stabile... Han er uansett såpass god at han fortjener mer spilletid). Synes ikke Valencia burde spille back, da er det bedre med McNair og så flytte Valencia høyere opp i banen. Ja DiMaria var bedre i går men han bør prøve å luke bort feilpasningene. Noen fryktelige crossovere. Var usikker på Fellaini i starten men jeg føler som regel at han har best innsats av alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå