Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Fy faen så sløve vi er i pasningsspillet i det siste tredjedelen. Vi tar alt for lite risiko, og slurver noe jævelig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Evans har vel spilt sin beste kamp for oss denne sesongen. (Uten at det hjelper oss så mye idag...) Endret 4. mars 2015 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Blir jo noen kamper på han vil eg tro. Spytter jo på han halvmørke på Newcastle. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hvordan skal vi klare oss mot Chelsea, Totenham, Chelsea, Everton, og City og Aston Villa de neste kampene? Vinner ikke United i dag, så kan fjerdeplassen glemmes. jeg tror ihvertfall ikke på det. Alle de andre topplagene har begynt å vise form for alvor nå, mens United har hatt en svakere periode de siste månedene. Skal vi plutselig klare å slå topplagene, når United ikke har spilt god fotball på lang tid. Er jo alltid noen som fortsatt tror på PL gull, men, men.... Jeg tror dere skal bekymre dere mer for Liverpool enn Everton. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Inn med Carrick ja, nå skal poenget sikres! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 SMASHLEY YOUNG!!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Skjønner ingenting av det byttet, jeg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 JADDAAAAAAAA!!!!!!!!!! FUCKINGS YOUNG!!! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Hahahahaha!! Takk, takk, takk Newcastle!!! Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 JAAAAA, for helvete!!! Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 HAHAHA! Elsker jentehylene til Young der! Høres ut som han spiller i en 1980 skrekkfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå