ReaveЯ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Vil ha inn Januzaj i pausen. Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Andre ganger Di Maria mister ballen slik at Newcastle kommer på overgang. Men samtidig har han sett skarp ut innimellom også, med mye bevegelser. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Bedre i dag enn på lørdag, men mangler fortsatt en del foran mål. Får håpe på en scoring tidlig i andre omgang. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Di Maria er bare å få ut i pausen. Meh, ta heller ut Young og bytt inn Januzaj. Bedre med spillere som er involverte og gjør feil enn spillere som ikke er involverte i det hele tatt. Newcastle sliter med en gang vi får tempo på ballen, dårlig lag som burde vært slått med tre-fire mål. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Vil ha Mata inn for Fellaini. Vi spiller mye fin fotball langs bakken, og da kan Mata være fin å ha. Fellaini er fin å ha på innlegg, som vi så rett før slutt, selvfølgelig. Fin heading, fin redning. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Ikke når de feilene han gjør resulterer i overganger til Newcastle gang på gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Dæven steike Newcastle er ræva. Williamson og Raylor i forsvar gir meg brekninger. Sånn ellers er dette Pardew-fotball fra A til Å. Søppel. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Oppsummering: Di Maria ser piggere ut nå. Bare han slutter å miste ballen snart så blir det bra. Cisse burde få karantene etter den beinslengen og spyttinga rett i trynet på Evans. Newcastle skulle nok hatt straffe. Venstresida må mer med. Young må ta flere sjanser, hvis ikke må Januzaj inn. Mata kan eventuelt snu ting for oss i dag. Rooney skulle ha scoret. Newcastle spiller som ei bøtte med møkk. Lenke til kommentar
Amoralsk Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Regelrett tøv å bruke Di Maria på høyreside, akkurat like latterlig som da Moyes brukte Kagawa på Venstreflanken. Snakk om å kaste et talent i dass. Inn med Januzaj og ut med Young, Di Maria over på venstre (Rojo kommer ikke mye opp uansett). Da blir det garantert mål. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Cisse burde få karantene etter den beinslengen og spyttinga rett i trynet på Evans. Men Evans' spytting på Cisse er OK, eller? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Cisse burde hatt rødt kort for sparkingen. Cisse og Evans burde få karantene for spytting. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Cisse burde få karantene etter den beinslengen og spyttinga rett i trynet på Evans. Men Evans' spytting på Cisse er OK, eller? Synes det så ut som han spytta i bakken først. Nå på reprisen, så spytter han også. Karantene på begge. Endret 4. mars 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Jeg er enig med Erik. Jeg ser ingen spytting. Ja, det kommer spytt, men jeg ser spytt som følge av skriking. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Regelrett tøv å bruke Di Maria på høyreside. Snakk om å kaste et talent i dass. Ikke helt enig med deg. Den beste kampen jeg har sett fra han var å høyrekanten. Jeg tror han kan være riktig så god der, men at han ikke er helt i form om dagen (familiært?). Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Håper Di Maria putter et mål i 2.omgang Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Man ser ganske tydelig at begge spytter her: https://vine.co/v/O0tgnQuLXdj/embed Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Ender sikkert med uavgjort eller tap. Klarer jo ikke å vinne mer enn 3 kamper borte ffs Endret 4. mars 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2015 Få ut di Maria nå. Amafakingad. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå