Gå til innhold

Telefonselgere:) Hva kan vi gjøre med dem?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hum, jeg ble oppringt av en som skulle gi meg en CD - gratis - uten at jeg måtte betale noe. Og jeg spurte om jeg måtte betale, og neida, selvsagt ikke, jeg måtte bare betale porto. Jeg spurte om ikke det var noe å betale, og selgeren sa at det var jo bare en liten slant alle hadde råd til. Så jeg spurte han om han ville spandere portoen på meg, men det ville han ikke da. :/

 

Spurt en selger åssen bil han hadde, hvor mye klokka var og hva meitemark var. Han sa han skulle ringe senere, men det gjorde han ikke. :(((

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Hum, jeg ble oppringt av en som skulle gi meg en CD - gratis - uten at jeg måtte betale noe. Og jeg spurte om jeg måtte betale, og neida, selvsagt ikke, jeg måtte bare betale porto. Jeg spurte om ikke det var noe å betale, og selgeren sa at det var jo bare en liten slant alle hadde råd til. Så jeg spurte han om han ville spandere portoen på meg, men det ville han ikke da. :/

 

Spurt en selger åssen bil han hadde, hvor mye klokka var og hva meitemark var. Han sa han skulle ringe senere, men det gjorde han ikke. :(((

Hehe, det er sånne Stine selger også. De slipper å betale porto hvis de betaler en velkomstpakke, som er en penn til 30 kr :lol:

Lenke til kommentar
Heehehehe! Ringte akkurat en fra nettopp Klassekampen! Mamma og han holdt på 30 minutter med all vanlig venting!

 

Klassekampen er ikke de verste til å "disse oss"... Og godt er det...

hmm, jeg har kontakter i klassekampen, kanskje jeg skal finne ut hvem du er og be de skrive slemmere ting om dere? ;) Men det gjør vel ikke den nå akk så tannløse avisen KK :-(

Lenke til kommentar

Det beste man kan gjøre for å unngå telefonselgere er enkelt og greit å si at man ikke er interested i det hele tatt og slenge på røret, evt. avslutte samtalen med en Kåre W-spesial; "good day" :p

 

Om man f.eks kjøper produktet selgeren skal selge så går rykte om "ja han fyrn på tittentei gata 23 han kjøper masse via telefon" og dermed er det gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...