Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Tøft å være Julerose i dag. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 De tåler det utroligste disse julerosene. Jeg har ei hvit ei, den blir litt pjusk men lar seg ikke knekke. Har ikke sett dem i rødt før. . Fine farger i bildet! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 De tåler det utroligste disse julerosene. Jeg har ei hvit ei, den blir litt pjusk men lar seg ikke knekke. Har ikke sett dem i rødt før. . Fine farger i bildet! Takker for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Mine tulipaner har bare en eller to dager igjen, mens dine Juleroser har tatt kvelden ser jeg. Fint formidlet bilde og inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Oi, den ser ut til å være litt tidlig ute? Eller i seneste laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg