roundpotato Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Bestilte en iPhone fra netonnet på fredag den 27. Sånn ser pakkesporinga ut: Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 03.03.2015 04:23 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 03.03.2015 04:23 0024 OSLO Tror dere jeg kan dra innom postkontoret med kollinummer å hente pakken min kanskje rundt 11:30 i dag? Eller MÅ jeg ha hentelapp osvosv.? Har heller ikke mobil (d'uh) så får ikke fått hentelappen på sms som jeg med en feiltagelse greide å trykke på når jeg bestilte den. edit: det står forventet levering 04.03.15, men i går sto det forventet levering 03.03. Skjønner ikke hvorfor den ikke er forventet levering i dag?? Endret 3. mars 2015 av roundpotato Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Spørs jo hvor du bor. Er det i Oslo og det er post i butikk ville jeg gjette på at den kan hentes i ettermiddag. Men er du f.eks. i Hammerfest vil det ta noen dager til. Lenke til kommentar
roundpotato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Er 15-20 min unna oslo. Holmlia og der Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Pakken er i en bil nå, du må nok pent vente til sporingen sier at pakken er ankommet postkontor, da vil det holde at du har kollinr og leg. Lenke til kommentar
roundpotato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Holmlia er da i Oslo... sa ikke inni oslo, sa ved holmlia, bor fortsatt ikke i oslo Lenke til kommentar
roundpotato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Pakken er i en bil nå, du må nok pent vente til sporingen sier at pakken er ankommet postkontor, da vil det holde at du har kollinr og leg. Ja okei, takk for svar, får bare vente tross hvor frustrerende det er å ikke ha telefon iblant Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Holmlia er da i Oslo... sa ikke inni oslo, sa ved holmlia, bor fortsatt ikke i oslo Jeg leser "ved Holmlia" som i Oslo. Hvis man mener ved Holmlia, men ikke i Oslo så ville jeg sagt Oppegård eller Kolbotn. Men det er meg da... Edit: Men kanskje Posten legger på en dag fordi det er utenfor Oslo? Endret 3. mars 2015 av Mr D Lenke til kommentar
roundpotato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Holmlia er da i Oslo... sa ikke inni oslo, sa ved holmlia, bor fortsatt ikke i oslo Jeg leser "ved Holmlia" som i Oslo. Hvis man mener ved Holmlia, men ikke i Oslo så ville jeg sagt Oppegård eller Kolbotn. Men det er meg da... Edit: Men kanskje Posten legger på en dag fordi det er utenfor Oslo? Greit, var kanskje litt dårlig formulert, men Oppegård er nok mer riktig Får håpe ikke det, håper den kommer iløpet av dagen! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 vent til den er ankomstregistrert på butikk, så tar du med kollinummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå