Gå til innhold

[Løst] Får ikke til og bruke undertekster i VLC !?!

Anbefalte innlegg

Jeg har i alle år lastet ned og brukt undertekster til filmer i VLC media player og det har alltid vært lett finne og bruke undertekster

Men nå funker det plutselig ikke lenger.

Jeg kan laste ned en undertekst fil men den er ikke .srt eller noe annet som vlc støtter og er bare en "blank" fil som ikke har noen program og åpnes i.

1.Prøver og åpne den i notisblokk , Det funker ikke. får bare masse tegn

2. Prøver og skrive .srt i fila, funker ikke

3. Kopierer navn fra filmen og limer inn som navn til fila, funker ikke

Det har slutta og funke ?!??!??! Blir irritert som f*** merker jeg når ting bare slutter og funke uten at jeg har endra noe som helst på dataen !! er 3-4 uker siden jeg sist lastet ned en undertekst til film men som sagt så funker det ikke lenger.

Og dette gjelder alle undertekster uansett hvilken side jeg finner det på.

Og ja jeg har funnet filene gjennom vlc og prøvd og åpne dem som undertekster men ingen ting skjer, det kommer ikke noe tekst.

Hva har skjedd og hvordan får jeg dataen/vlc til og gjenkjenne og spille av undertekster som jeg laster ned ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filen er simpel ikke en undertekst fil hvis det er masse tegn i den når du åpner den i notisblokk.

no shit ? Det er det som er problemet.

Jeg har lastet ned undertekst fra det samme stedet i alle år

har de plutselig begynt og legge ut undertekster som ikke er undertekster da eller ?

Og som sagt har jeg prøvd og laste ned fra flere steder og uansett hvor jeg laster det ned fra så er det ikke en srt eller lignende det er en slik blank fil som jeg må åpne med et program. og ingen ting jeg prøver funker

Du kan jo prøve selv, Det er herfra jeg alltid har lasta ned undertekster til filmer,

Endret av Hårek
Fixet spoiler tags
Lenke til kommentar
Du kan jo prøve selv, Det er herfra jeg alltid har lasta ned undertekster til filmer,

Funka fint den,

var en .zip fil med en .srt fil inni. :)

Viss du sliter med at browsern din ikke laster det ned som .zip filer,

ville jeg reinnstallert browsern din,

evt. prøvd en annen browser.

Endret av Malmern
Lenke til kommentar

Funka fint den,

var en .zip fil med en .srt fil inni. :)

Viss du sliter med at browsern din ikke laster det ned som .zip filer,

ville jeg reinnstallert browsern din,

evt. prøvd en annen browser.

Japp, men tror problemet egentlig var fil assosiasjoner hvor ZIP ikke var assosiert med Winrar / 7-ZIP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...