CurSe Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Skriver litt på en oppgave, og det irriterer meg hver gang jeg skal kopiere inn noe tekst. Jeg skriver med Times New Roman, størrelse 12, men det er sjeldent at teksten jeg skal kopiere inn er det. Den er feks Arial 14, og det kan gjerne være en klikkbar link der også. Derfor så må jeg manuelt endre det jeg limer inn, hver eneste gang. Går det an å kopiere den teksten slik at den blir Times New Roman, størrelse 12, og bare ren tekst når jeg limer den inn i mitt dokument? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Ja, høyreklikk og "Merge formatting". Usikker på hva det er på norsk, men er den som er i midten under "Paste options" 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Velg deretter unformatted/ren tekst. 1 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Fantastisk, tusen takk! Dette blir å spare meg for mye frustrasjon resten av livet Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 For å spare tid anbefales CTRL + ALT + V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå