Gå til innhold

Betaling med visa for å unngå postoppkrav.


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som synes det er .... og betale 10% av 500kr i postoppkrav og porto. Eller når du skal kjøpe en AS3 og betaler det dobbelte grunnet oppkrav.

Hvorfor kan ikke webshoppene ha betaling med Visa på små beløp under 500kr, jeg hadde ikke hatt noe problem med å betalt på foskudd med Visa på småbeløp.

 

Jeg la merke til dette innlegget.

 

Quote:


On 2002-02-21 20:58, thorhansen skrev:


Bestiller du Papst viften fra oss skal vi alltids kunne sende viften din som brev (koster 22,-) mot at du betaler med VISA kort.



Mvh

Thor

Netconnection ANS




 

Greit nok at dette går i enkelt tilfeller.Men kommer dere til å legge inn dette som ett fast system?

 

Jeg vet vertfall hvor jeg skal kjøpe småting, det er den plassen som har støtte for Visa betaling..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi sender alltid mindre forsendelser som brev ved forespørsel fra kunde. Problemet for oss, og andre webshoper, er at varene ikke blir forsikret når de sendes som brev, i motsetning ved servicepakkeforsendelser.

 

Men vi er fullstendig klar over at ved små bestillinger, som en tube Arctic Silver, så blir det altfor dyrt å betale oppkravsgebyr på 44,- i tillegg til at pakken skal bli sendt som servicepakke, som ligger på rundt 60-70,-.

 

Så ved betaling med VISA har man mulighet til å spare en god del penger ved mindre forsendelser.

 

Jeg kan jo også legge til at vi tilbyr levering med budbil i Oslo. Budbil er faktisk billigere enn å sende med Posten, og varene kommer frem fortere.

 

_________________

___________________

Med vennlig hilsen,

Thor Hansen

 

Netconnection ANS

http://www.netconnection.no

 

[ Denne Melding var redigert av: thorhansen på 2002-02-21 22:37 ]

Lenke til kommentar

Jeg og har bestilt fra ihandel.no - Og er meget fornøyd!! Opplegget dems er mye bedre enn det alle andre webshopper har å tilby.

 

Hvis ikke jeg husker feil måtte jeg ut med 150kr i porto og stuff, for noen småting jeg bestillte fr Komplett.no sist - Det er helt sykt!

 

Post systemet i Norge er helt elendig!

I USA betaler veldig mange butikker portoen for kundene, og kundene får det ofte en (1) dag etter det ble bestilt -på døren selvsagt

 

Selv om det er lange strekninger klarer de det på en dag! her i norge tar det jo oppimot en uke, selv om det er snakk om meget korte avstander...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...