SirHartge Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Er det flere enn meg som synes det er .... og betale 10% av 500kr i postoppkrav og porto. Eller når du skal kjøpe en AS3 og betaler det dobbelte grunnet oppkrav. Hvorfor kan ikke webshoppene ha betaling med Visa på små beløp under 500kr, jeg hadde ikke hatt noe problem med å betalt på foskudd med Visa på småbeløp. Jeg la merke til dette innlegget. Quote: On 2002-02-21 20:58, thorhansen skrev:Bestiller du Papst viften fra oss skal vi alltids kunne sende viften din som brev (koster 22,-) mot at du betaler med VISA kort.MvhThorNetconnection ANShttp://www.netconnection.nomailto:[email protected] Greit nok at dette går i enkelt tilfeller.Men kommer dere til å legge inn dette som ett fast system? Jeg vet vertfall hvor jeg skal kjøpe småting, det er den plassen som har støtte for Visa betaling.. Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Jeg har bestilt fra ihandel.no nå og dem sender med faktura så man slipper oppkrav.det syntes jeg er suverent system :smile:men jeg har ikke peiling på hvordan servicen og sånt er på den webshopen første gangen jeg bestiller noe derfra. Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Vi sender alltid mindre forsendelser som brev ved forespørsel fra kunde. Problemet for oss, og andre webshoper, er at varene ikke blir forsikret når de sendes som brev, i motsetning ved servicepakkeforsendelser. Men vi er fullstendig klar over at ved små bestillinger, som en tube Arctic Silver, så blir det altfor dyrt å betale oppkravsgebyr på 44,- i tillegg til at pakken skal bli sendt som servicepakke, som ligger på rundt 60-70,-. Så ved betaling med VISA har man mulighet til å spare en god del penger ved mindre forsendelser. Jeg kan jo også legge til at vi tilbyr levering med budbil i Oslo. Budbil er faktisk billigere enn å sende med Posten, og varene kommer frem fortere. _________________ ___________________ Med vennlig hilsen, Thor Hansen Netconnection ANS http://www.netconnection.no [ Denne Melding var redigert av: thorhansen på 2002-02-21 22:37 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Jeg og har bestilt fra ihandel.no - Og er meget fornøyd!! Opplegget dems er mye bedre enn det alle andre webshopper har å tilby. Hvis ikke jeg husker feil måtte jeg ut med 150kr i porto og stuff, for noen småting jeg bestillte fr Komplett.no sist - Det er helt sykt! Post systemet i Norge er helt elendig! I USA betaler veldig mange butikker portoen for kundene, og kundene får det ofte en (1) dag etter det ble bestilt -på døren selvsagt Selv om det er lange strekninger klarer de det på en dag! her i norge tar det jo oppimot en uke, selv om det er snakk om meget korte avstander... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Det suverene med ihandel er at de har gratis frakt og slikt når du bestiller for over 1500,- Jeg kjøpte Napa til 1495,- og skjermrens til 20,- Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Itbutikken har fått nordea system så en sparer litt på det, men fortsatt 90 kroner+ for å få tilsendt ting og tang. Sparer en 50,- lapp, men fortsatt for dyrt mener jeg. [ Denne Melding var redigert av: Stonescream på 2002-02-23 03:41 ] Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Betaler man med kredittkort skal det ikke koste mer enn 60-70 kroner å få tilsendt varer med servicepakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå