Oeysteinbex Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fra 30. mai til 20. juni blir den tjuende utgaven av U20 VM arrangert i det vakre landet, New Zealand. På bloggen min: forcafotball.com skal jeg i de ti neste dagene presentere de ti største talentene som drar ned til New Zealand til sommeren. Det blomstrer alltid fram nye store stjerner under dette mesterskapet. Hvem tror du vil vise seg fram mest i New Zealand? Og hvilke lag kan overraske? http://www.fifa.com/u20worldcup/index.htmlpå denne siden finner du informasjon og det du trenger å vite om mesterskapet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Kan man se kampene noe sted på norsk TV? Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Vises mesterskapet på noen norske kanaler? Eurosport? E: For sen Endret 2. mars 2015 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Oeysteinbex Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Eurosport er stedet ja sender omtrent alle matchene der Eurosport er stedet ja sender omtrent alle matchene der Endret 2. mars 2015 av Oeysteinbex Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Følger nettsiden din. Keep up the good work, bra lesning! Men du burde kanskje hatt de nyeste du skriver øverst, så slipper en å rulle nedover Lenke til kommentar
Oeysteinbex Skrevet 11. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2015 30. mai starter det. Les deg opp på de ti største talentene som drar ned til New Zealand: http://forcafotball.com - Angel Correa - Giovanni Simeone - Malcom - Marcos Guilherme - Andres Tello - Rodrigo Amaral - Davie Selke - Marcos Lopes - Sinan Bytyqi - Hirving Lozano Er det en spiller du savner som skal være med landslaget til U20 VM? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Vi ligger under for Uruguay etter 1 omgang. Braut fikk annulert en goll. ( Nrk 3) Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Braut har putta 7 mål så langt mot Honrudar. 13 min pluss tillegg nå. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Gutta boys, dette er en tråd fra 2015 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ah, den var ikke bumpa før nei. Jeg la merke til det, men leste kun posten over min, trodde dermed at det var mer om dette mesterskapet her. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Gutta boys, dette er en tråd fra 2015 Ja men tror det kan gjøres om til en felles U20 VM tråd, for interessen er ikke større lenger ser det ut som. Morsom kam i dag. Nå venter vi i spenning på andre reslutater, som avgjør om vi går videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå