Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Oi, det var heftig..... Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Oi, det var heftig..... Hm Vel takk Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Groteskt vakkert Takker! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Bildet gjenspeiler ordene på en fortreffelig måte....dine kreative evner er helt spesielle. mvh Ulv Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Bildet gjenspeiler ordene på en fortreffelig måte....dine kreative evner er helt spesielle. mvh Ulv Jeg er glad for at du synes det Ulv, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Oi, det var heftig..... Hm Vel takk Intet blod, ingen kjærlighet....Tappet for blod, tappet for kjærlighet....Game over! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Du har en beundringsverdig evne til å komme på nye ting. Og ikke minst tekniske ferdigheter til å realisere dine visjoner på en imponerende måte. Resultatet av denne kombinasjonen er tøffe bilder som fanger interessen og vekker reaksjoner. Derfor er det alltid kult når de dukker opp i feeden. Jeg må innrømme at jeg ikke forstår sammenhengen mellom teksten og komponentene i bildet, men likevel har jeg endt opp med å sitte og se på det ganske lenge. Men man trenger heldigvis ikke å forstå kunst for å sette pris på det. Synes forøvrig du hadde veldig tøff sveis på dette bildet. Det er kanskje det elementet i bildet jeg liker best. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Søk hjelp ... Se på dette som selvhjelp. Lenke til kommentar
Sithcato Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Du har en beundringsverdig evne til å komme på nye ting. Og ikke minst tekniske ferdigheter til å realisere dine visjoner på en imponerende måte. Resultatet av denne kombinasjonen er tøffe bilder som fanger interessen og vekker reaksjoner. Derfor er det alltid kult når de dukker opp i feeden. Jeg må innrømme at jeg ikke forstår sammenhengen mellom teksten og komponentene i bildet, men likevel har jeg endt opp med å sitte og se på det ganske lenge. Men man trenger heldigvis ikke å forstå kunst for å sette pris på det. Synes forøvrig du hadde veldig tøff sveis på dette bildet. Det er kanskje det elementet i bildet jeg liker best. Haha takk for det Mikael! Godt at du får noe utav det, om det så bare er hår-inspirasjon Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Kjærlighetssorg er vonde greier, håper det går likar no?! Kraftfullt bilde! (Kanskje det var sveisen som skremte henne...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg