Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fotoskrulla herself Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Blonde´s have more fun.....For det første, det finnes bare hyggelige Nordlendinger. For det andre, så må man ta forholdsregler når en begir seg ut på slike vågale påfunn.Artig vri på selfietrenden ved hjep av Kystverket (mao våre skattepenger...) PS var du redd på toppen der....ser sånn ut:-)))) Endret 2. mars 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Stilig! Du - oppå en av norges mest fotograferte steiner - men bildet ble bra, selv om du ikke har tatt det PS: Gratulerer med ny iPhone..... 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Synes ikke du ser helt trygg ut der oppe på steinen ? - men posituren/stillingen din er fin fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Blonde´s have more fun..... For det første, det finnes bare hyggelige Nordlendinger. For det andre, så må man ta forholdsregler når en begir seg ut på slike vågale påfunn. Artig vri på selfietrenden ved hjep av Kystverket (mao våre skattepenger...) PS var du redd på toppen der....ser sånn ut:-)))) Jeg har ingen dårlige erfaringer med nordlendinger, fikk til og med mitt første kyss av en når jeg var tretten år. . Han var ikke på jobb, så skattepengene gikk til andre ting..han drev å pusset opp fyr, det liker vi...i alle fall jeg! Jeg var ikke redd, men litt bekymret for hvordan jeg skulle komme ned igjen, men ridderen kom til min unnsetning da også Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Stilig! Du - oppå en av norges mest fotograferte steiner - men bildet ble bra, selv om du ikke har tatt det PS: Gratulerer med ny iPhone..... Hei! Tusen takk du, ble ikke ny telefon, bare nytt glass, tror det kostet meg 1000 kroner. . Den er mye fotografert ja, men så er den jo innmari stilig også da! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Synes ikke du ser helt trygg ut der oppe på steinen ? - men posituren/stillingen din er fin fotografisk. Vennlig hilsen Ragnar Jo da, var trygg der oppe, det var på veg ned jeg ikke var helt trygg det er lite å holde seg fast i skjønner du, men nedturen gikk fint med litt hjelp. Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Alternativet var jo å overtale norlendingen til å klatre på stenen å ta bildet selv. Flott motiv! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Festlig bilde! Tøft å legge ut bilde av seg selv, synes jeg da. Det blir jo artig å ta fram bildet igjen om noen år og vise til barnebarna. - Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg