passionforrelaxing Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hei! Lurte på hvordan biologi 2 er. Vet at det omhandler mennesket. Men hvordan er det med formler, og slik formelregning, er det mye av det? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nå er det noen år siden jeg tok biologi 2, men jeg kan ikke huske at vi brukte en eneste formel. Bare mye teori om alt mulig innen biologi. Kapittelene i BIOS Biologi 2 dekker pensum ganske bra. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 4. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2015 Okei, det er bra! For liker selve naturfagen, utenom alle formelregningen og sånn,..men det går vell sikkert under kjemi og fysikk alt det nå Da får jeg prøve det, er det for ille har man jo fortsatt mulighet til å bytte Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Jeg vet ikke hvor mange utdanninger som krever Biologi 2, men hvis du skal fortsette innen medisin, sykepleie, bioingeniør eller annen naturfaglig utdanning så ville jeg sterkt anbefale å ta biologi 2. Det er ingen vanskelig matte, fysikk eller kjemi, bare noen enkle formler i matte for å kunne gjøre enkle utregninger. Jeg tok det selv og fikk stor nytte av dette i min utdanning. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg skal ta biologi2 neste år, og fikk se boka vi skal bruke (bios, nyeste utgave). Så ikke en eneste formel, og det var heller ingen formler i biologi1 som jeg har nå Det hørere nok mest til kjemi og fysikk. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 12. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2015 okei det var godt å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå