smort1 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Into light! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Ikke jeg heller! Fasinerende dette med lys og skyer og skiftninger i været. Dette er et nydelig bilde! Tuppe fole fint i Molle! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fantastisk flott, nydelig lys, dramatiske skyer, et bilde som har det meste. Meget bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
wasco Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Et av de beste bildene jeg har sett fra deg Fantastisk stemning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Fint gjengitt lys/skyggevirkning fra sola, om enn ikke like dramatisk som i ditt bidrag fra 21. februar. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Bildet er jo helt supert! Heldig du som har slik panoramautsikt i dine omgivelser. - Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Ikke jeg heller! Fasinerende dette med lys og skyer og skiftninger i været. Dette er et nydelig bilde! Tuppe fole fint i Molle! Takker, Helene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Fantastisk flott, nydelig lys, dramatiske skyer, et bilde som har det meste. Meget bra Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Et av de beste bildene jeg har sett fra deg Fantastisk stemning Takker, wasco! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Fint gjengitt lys/skyggevirkning fra sola, om enn ikke like dramatisk som i ditt bidrag fra 21. februar. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Bildet er jo helt supert! Heldig du som har slik panoramautsikt i dine omgivelser. - Fredrik Takker, Fredrik! Ja, utsikten trives vi utmerket med.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg