helpah36 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 det er mange som mener at det å være homo er noe galt og det er noe som altfor mange ikke aksepterer dette, hvorfor er det slik? 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 fordi at hvis alle i verden hadde vært homofil ville menneskeheten dødd ut.... derfor har enkelte problemer med det. jeg bryr meg lite om hvilken legning folk har. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Om du gjør et google-søk finner du sikkert massevis av vitenskapelige forklaringer Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Det er mange som syntes at personer som leser bøker og er smartere enn andre er noe galt med. Av og til er det bare personene som syntes disse tingene, som det er noe gale med Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Hele greia med å skulle akseptere dem er idiotisk. Jeg trenger ikke å akseptere enn dritt! Jeg driter langt i hvem andre enn meg selv har sex med eller forelsker seg i. Hater hele debatten. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Trenger ikke akseptere noen; man trenger kun å ikke være en drittsekk. Kan selvfølgelig drite langt i hvem heterofile og homofile har sex med. Det er faktisk å foretrekke. Edit: Skrivefeil Endret 3. mars 2015 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Fordi noen simpelthen trenger tid, og kanskje spesifikke hendelser, for å akseptere at verden ikke er slik man alltid har trodd. Hvis man har opplært til at noe er unormalt (og galt), kan man ikke bare en dag bestemme seg for at man plutselig mener noe annet; man må ta et oppgjør med sine overbevisninger, og langt fra alle er i stand til dette. Heldigvis er Norge kommet ganske langt i sin aksept av homofili, og jeg tror at de fleste unge i dag vokser opp med å tolerere homofili, og at det dermed blir bedre for hver generasjon. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Hvorfor folk ikke aksepterer homofile? Fordi de er trangsynte og bryr seg mer om hva andre gjør enn de burde. Man kan uansett ikke tvinge noen til å akseptere noe som helst, så det beste man kan gjøre er å ignorere dem. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Les bittelitt religion så har du svaret på spørsmålet ditt Står mange steder i bibelen at homofili er unormalt og skal straffes med døden etc. Google litt om religion og homosexualitet, sjekk denne; http://www.biblestudytools.com/passage/?q=1+corinthians+6:9-11 og denne http://www.biblestudytools.com/topical-verses/bible-verses-about-homosexuality/ Men bortsett fra religion så er det mange grunner, ofte enkel menneskelig psykologi som er synderen. Bøller som ser på homoer som et enkelt mål. Folk som trenger å se ned på andre pga deres egne feil eller mangler i dems eget liv. Synes det er unormalt, uten koblinger til religion. Veldig mange er også misunnelige på selvsikkerheten og styrken det kreves for å være åpent homofil og vil rakke ned på slike folk for å heve seg selv. Jeg personlig synes det er kvalmt å se på to gutter kline foran meg på lik linje med at det er kvalmt at en gutt og en jente kliner foran meg. Det som er rart er at når to jenter kliner så er det mer enn greit Så lenge de er pene da Bortsett fra det så får folk gjøre hva i granskauen de vil, det er jo tross alt et fritt land. Men hvis du skal ha svaret med et ord; RELIGION Edit; Oppvekst og påvirkning fra andre kan jo være utløsende faktorer. En fyr som hater homser får med seg en venn som får med seg en venn som får med seg en venn.... og mølla går. Flokkmentalitet gjelder i aller høyeste grad for oss mennesker. Endret 4. mars 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Djn Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Hele greia med å skulle akseptere dem er idiotisk. Jeg trenger ikke å akseptere enn dritt! Jeg driter langt i hvem andre enn meg selv har sex med eller forelsker seg i. Hater hele debatten. Det er å akseptere det. Vi (vel, jeg) ønsker ikke noe spesielt utover det. Endret 5. mars 2015 av Djn Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Å "akseptere" homofile er vel for noen like vanskelig å "akseptere" at en mann urinerer inn i en kvinnes rumpe. Det er bare rart - nytt - annerledes - ikke den tradisjonelle måten å gjøre ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg