Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Norge er det eneste landet i verden som selger Urge, vistnok er dette det nærmeste som kommer Surge. Noen som har smakt Surge og kan forklare forskjellen? Er det stor forskjell? Vurderer å kjøpe fra utlandet, men om det så og si er identisk så gidder jeg ikke sløse penger på noe jeg kan få kjøpt her i Norge. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Har aldri hørt om det. Men det meste som selges i "utlandet" er red-bull varianter med annen label. Nesten alt jeg har kjøpt av "rare" bokser i Tyskland eller sverige har smakt bare vanlig red bull. Eller rød burn. Hvis det er brusen du mener ikke energy drinks, har jeg enda mindre peiling.. Endret 2. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Er det ikke akkurat det samme som Urge, da? http://en.wikipedia.org/wiki/Surge_%28soft_drink%29 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Er det ikke akkurat det samme som Urge, da? http://en.wikipedia.org/wiki/Surge_(soft_drink) Skal vistnok være litt andre tilsetningstoffer i Surge som ikke er lpvlige i Norge. Opprinnelig er Surge fra norge, men dem endra navnet fra Urge til Surge da det tydeligvis betydde noe ufint i Usa. Åsså er surge grønn og ikke gul slik den er i Norge. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Etter det jeg vet er det bare et annet navn på Urge. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 2. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2015 Isåfall så lar jeg vær . hørt om en del amerikanere som savner surge, så hvis det er tilfwlle kan man jo begynne og selge Urge på Ebay Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Søkte på youtube, der en amerikaner samenlingner Urge og Surge. Ifølge han var Surge best. Men ikke langt ifra hverandre på smak. Endret 3. mars 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå